بازدید 2887

مورینیو: هدفمان تساوی بدون گل نبود

کد خبر: ۳۹۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 23 April 2014
سرمربی چلسی پس از تساوی بدون گل مقابل اتلتیکو مادرید تاکید کرد به هیچ وجه نمی‌خواسته نتیجه تلاش شاگردانش چنین نتیجه‌ای باشد.

به گزارش فارس، دیدار رفت تیم‌های اتلتیکو مادرید و چلسی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه تیم اسپانیایی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه چلسی به خاطر برگزاری دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی‌اش شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد.

البته شرایط چلسی در دیدار برگشت نیز عالی نخواهد بود زیرا آنها پتر چک و جان تری را به دلیل آسیب دیدگی و فرانک لمپارد را به خاطر دو کارته شدن در اختیار نخواهد داشت.

مورینیو پس از این دیدار اعلام کرد بدون شک برای بازی گرفتن از برخی بازیکنان تیم رزرو خود با رومن آبراموویچ، مالک باشگاه صحبت خواهد کرد و در این زمینه هیچ تصمیمی را به تنهایی نمی‌گیرد.

وی در این زمینه گفت: نمی‌توانم در این خصوص به تنهایی تصمیم بگیرم. فکر می‌کنم برای گرفتن تصمیم نهایی باید با باشگاه نیز هماهنگ باشم. من بخشی از باشگاه هستم نه چیزی بیشتر از آن. باید به باشگاه هم گوش بدهم. دیدار روز یکشنبه ما مقابل لیورپول خواهد بود و مشکلاتی که برای ما در آن دیدار به وجود آمده به دست من حل نمی‌شوند. ما تنها نماینده فوتبال انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. اسپانیا در زمان برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان به تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند فرصت بیشتری برای استراحت می‌دهد. البته من می‌دانم قصد انجام چه کاری را دارم اما من باشگاه نیستم و نمی‌توانم تنهایی تصمیم بگیرم. بدون شک به بازیکنانی مقابل لیورپول بازی خواهم داد که چهارشنبه هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید به میدان نمی‌روند.

مورینیو سپس به این موضوع اشاره کرد که تیمش به هیچ وجه برای گرفتن تساوی بدون گل وارد میدان نشده است. شانس‌های از دست رفته تیمش موجب شده تا این نتیجه رقم بخورد.

آقای خاص در این خصوص هم عنوان کرد: نمی‌خواستیم به تساوی بدون گل برسیم. البته می‌خواستیم به شکلی بازی کنیم که گلی دریافت نکرده و از شانس‌هایی که روی دروازه حریف داشتیم هم استفاده کرده و گل بزنیم. اگر یکی از آن موقعیت‌های خوب را بدل به گل می‌کردیم بدون شک نتیجه بسیار خوبی گرفته بودیم اما موفق عمل نکردیم. اکنون هم قصد داریم در دیدار برگشت همه چیز را به سودمان تمام کنیم.

مورینیو در ادامه از اینکه ادن ازر و ساموئل اتوئو را در اختیار نداشت گله کرد اما به تمجید از دروازه‌بان کهنه کار و استرالیایی تیمش که در نیمه نخست جای پتر چک را گرفت پرداخت.

وی اظهار داشت: پیش از آغاز این پیکار با مشکل‌هایی روبه‌رو بودیم و در جریان دیدار هم دچار مشکلاتی شدیم. چهار بازیکن را در جریان بازی از دست دادیم. دو بازیکن با کارت زرد و دو بازیکن با آسیب دیدگی، اما ما برای به دست آوردن چیزی که می‌خواهیم می‌جنگیم. برانیسلاو ایوانوویچ محرومیتش را سپری کرده و مارک شوارتزر هم نشان داد می‌تواند دروازه‌بان قابل اعتمادی باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان