بازدید 8459

ایران خودرو:موضوع مورد نظر در قرارداد ذکر شده

کد خبر: ۳۹۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵ 23 April 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

اینجانب در مورخه92/7/15 نسبت به پیش خرید یک دستگاه پژو 206 وی 8 با شماره قرارداد 7377079 نمودم و در مورخه 92/9/7 پرداخت دوم خود را به مبلغ پنجاه میلیون ریال و در مجموع دو پرداخت یکصد و هشتاد میلیون ریال پرداخت نمودم دعوت نامه پرداخت مابه التفاوت تا اواخر بهمن ماه فرصت جهت واریز تعیین نمود که من بدلیل عدم موجودی در آن تاریخ در 92/12/20 به نمایندگی مراجعه و پس از تعیین قیمت جدید و صدور دعوتنامه جدید وگران شدن حدود یک میلیون ریال پرداخت سوم نیز انجام شد و تمام مراحل تا مرحله صدور فاکتور پیش رفت حال در مورخه 93/1/18  با بازگشت به سه مرحله قبل اعلام میگردد جهت پرداخت مابه التفاوت دو درصدی ارزش افزوده مراجعه نمایید .
الف    من ماشین را قبل از سال خریداری نمودم و تمام مراحل را طی نموده ام و وجه پرداخت نموده ام.
ب   از تاریخ92/11/20 تا اکنون بیستم فروردین به حدود 34 تا 35 میلیون من سود تعلق نگرفته است.
چرا باید من مشتری همه جوره متحمل ضرر گردم .

پاسخ:

با سلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1109/ت در تاریخ 93/01/20 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند ثبت نام مشتری محترم خودرو206 صندوق دار v8 بوده که متاسفانه با توجه به عدم واریز به موقع وجه مابه التفاوت مطابق دعوت نامه ارسالی،تعهد منقضی ودرنهایت پس از مراجعه به نمایندگی ،مساعدت لازم درخصوص برقراری شرایط وواریز وجه نهایی برای ایشان مهیا شده است.ازاین رو با توجه به مورد عنوان شده در خصوص مطالبه اضافه دریافتی جهت ارزش افزوده وبیمه شخص ثالث به استحضار می رساند این موضوع صراحتا در بند 31قرارداد جهت اطلاع مشتری محترم ذکر شده است.
بند 31قرارداد: حق بیمه دریافتی شخص ثالث،دیه،مالیات وهزینه های قانونی مترتب با خودرو جهت قرارداد،براساس نرخ ها وقوانین فعلی می باشد ودرصورت تغییر مبلغ، در زمان تحویل خودرو پرداخت مابه التفاوت کلیه خدمات به عهده مشتری می باشد.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان