بازدید 2433

سیمئونه: همه کار کردیم جز گل زدن

کد خبر: ۳۹۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 23 April 2014
سرمربی آرژانتینی آتلتیکو مادرید می‌گوید تیمش برابر چلسی همه کار کرد، اما نتوانست به آنچه می‌خواست دست یابد.

به گزارش ایسنا، آتلتیکو مادرید شب گذشته (سه شنبه) در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگو سیمئونه، سرمربی آتلتیکو مادرید پس از توقف تیمش برابر چلسی در نشست خبری پس از مسابقه، گفت: بازی‌های نیمه نهایی، بازی‌های نزدیکی هستند و این دیدار نیز مثل تمام بازی‌های مرحله نیمه نهایی بود. هر تیم برای خود در این دیدار هدفی را دنبال می‌کرد. هدف تیم من گل زدن بود و هدف تیم چلسی گل نخوردن. آنها مدافعان بسیار خوبی دارند و به خوبی توانستند مهاجمان ما را متوقف کنند. بازی بسیار سختی برابر چلسی داشتیم. توانستیم در طول 90 دقیقه‌ چند فرصت گلزنی را ایجاد کنیم، اما متاسفانه به گل نرسیدیم. می‌دانستیم آنها در بازی خارج از خانه برای تساوی به میدان خواهند آمد و هدف ما گذشتن از مدافعان پر تعداد آنها بود، اما باید اعتراف کنم که موفق نبودیم، به گونه‌ای که عبور از مدافعان چلسی کاری غیر قابل ممکن بود. مدافعان چلسی وظایف‌شان را به خوبی انجام دادند و اکنون هر اتفاقی می‌تواند در دیدار برگشت رخ دهد. تیم ما برابر چلسی همه کار کرد و توانست به خوبی توپ و میدان در را اختیار بگیرد، اما نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی آرژانتینی آتلتیکو مادرید درباره شرایط بازی برگشت، گفت: درست است که آنها در خانه بازی می‌کنند و شرایط بهتری نسبت به ما خواهند داشت، اما ما می‌خواهیم در بازی برگشت نیز نمایش خوبی داشته باشیم. چهارشنبه هفته‌ آینده یک دیدار دیگر برابر چلسی آغاز می‌شود که همه چیز آن در حالت تساوی قرار دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در بازی هفته‌ آینده رخ می‌دهد.

سیمئونه در ادامه گفت: بازی برابر چلسی بسیار سخت و فشرده بود. هر دو تیم تلاش زیادی می‌کنند تا به فینال برسند. چلسی اکنون با این تساوی بدون گل شانس بیشتری برای صعود دارد. اما اگر بتوانیم هفته‌ آینده به پیروزی برسیم آن وقت تیم ما راهی فینال خواهد شد.

سرمربی آرژانتینی آتلتیکو مادرید درباره وقت کشی بازیکنان چلسی، گفت: این چیزها همیشه در فوتبال رخ می‌دهد و نمی‌توانم شکایتی بابت آن داشته باشم.

خوآن فران، بازیکن اسپانیایی آتلتیکو مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) یکی از خوب‌های تیمش بود. او پس از پایان مسابقه با اظهار ناراحتی از نتیجه‌ کسب شده برابر چلسی گفت: اصلا از این نتیجه‌ خوشحال نیستیم. انتظار داشتیم که پیروز مسابقه شویم اما نتوانستیم به این مهم دست یابیم. چلسی بازی دفاعی را به نمایش گذاشت. آنها به این خاطر دفاعی بازی کردند که احتمال می‌دهند بتوانند در بازی برگشت در استمفوردبریج به پیروزی برسند و به دیدار فینال راه یابند. اما تیم ما برای کسب پیروزی به انگلیس خواهد رفت. می‌دانیم که بازی در ورزشگاه استمفوردبریج کار آسانی نیست و بازی بسیار سختی برابر چلسی در پیش خواهیم داشت.

آتلتیکو مادرید صدرنشین لیگای اسپانیا این هفته‌ در رقابت‌های هفته‌ سی و پنجم برابر والنسیا به میدان خواهد رفت و چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مهمان چلسی خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان