بازدید 2465
۲

کرانچار: بدشانسی مانع گل زدن ما شد

کد خبر: ۳۹۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 23 April 2014
سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش در نیمه دوم برابر الهلال نمایش خوبی داشته و تنها بدشانسی باعث شد نتوانند به گل تساوی دست یابند.

به گزارش ایسنا، سپاهان ایران با شکست یک بر صفر از الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا فوتبال ایران در مرحله بعد این رقابت‌ها تنها یک نماینده داشته باشد.

زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: سطح مسابقه بسیار بالا بود. الهلالی‌ها در نیمه نخست توانستند بازی را کنترل کنند و به گل هم رسیدند. در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم، اما متاسفانه نتوانستیم قدر فرصت‌هایمان را بدانیم و شانس‌های گلزنی ما از دست رفت. در واقع فکر می‌کنم بدشانسی مانع رسیدن ما به گل تساوی بود. تا دقیقه‌ پایانی مسابقه تیم ما برای کسب گل تساوی جنگید، اما نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

سرمربی سپاهان که تیمش این فصل در لیگ نیز سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکرده است، در پایان گفت: از نمایش بازیکنانم در نیمه دوم راضی‌ام. هر چند در نیمه نخست بد عمل کردیم، اما می‌خواهم به بازیکنانم برای نمایش‌شان در این دیدار خصوصا در نیمه دوم تبریک بگویم. الهلال در نیمه نخست تیم برتر بود و توانست برتری‌اش را با زدن گل تکمیل کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هر کسی میدونه وقتی شیوه در حال اجرای تیم نتیجه نمیده باید تغییر تاکتیک داد. آقای کرانچار 100 دقیقه سانتر از جناحین را دستورکار قرار دادید میمردید چندتا شوت از راه دور میزدید تا بتونید دروازه الهلال را باز کنید. حیف پولهایی که گرفتید.
جناب کرانچار سیستم غلط وچیدمان غلط یازیکنان درنیمه اول باعث باخت تیم شد هرچند از اثرتصمیم آقای کی روش در حذف بازیکنان سپاهان نباید گذشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار