بازدید 1755
کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا - قزاقستان؛

کشتی گیران4وزن نخست حریفان خود را شناختند

کد خبر: ۳۹۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰ 23 April 2014
 آیین وزن کشی چهار وزن نخست مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا، عصر امروز (سه شنبه) در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شد.
کشتی گیران چهار وزن نخست کشورمان حریفان خود را شناختند
به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم، مهران رضازاده در دور نخست به مصاف حریف مغولستانی می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران چین و ویتنام مسابقه می دهد. در این وزن 13 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم که 14 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، سید احمد محمدی در دور نخست به مصاف حریف هندی خود می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه نمایندگان تاجیکستان و قزاقستان مصاف می دهد.

میثم مصطفی جوکار در وزن 84 کیلوگرم در دور اول به مصاف حریف عراقی می رود و در صورت برتری در دور دوم با کشتی گیر چینی مسابقه می دهد. احتمال مصاف رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با جوکار در مرحله نیمه نهایی این وزن وجود دارد. در این وزن 11 کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

در وزن 125 کیلوگرم، کمیل قاسمی در دور نخست به مصاف کشتی گیر کره جنوبی می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران قرقیزستان و تاجیکستان مسابقه می دهد.

احتمال رویارویی قربان قربان اف کشتی گیر سرشناس ازبکستانی با قاسمی در مرحله نیمه نهایی وجود دارد. در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

این مسابقات ساعت 8:30 دقیقه صبح فردا (چهارشنبه) به وقت تهران آغاز می شود. رقابت های چهار وزن دوم نیز روز پنجشنبه (پس فردا) برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار