بازدید 11987

سپاهان هم از آسیا حذف شد

کد خبر: ۳۹۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳ 23 April 2014
سپاهان ایران با شکست یک بر صفر برابر الاهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان ایران از ساعت 22:20در ورزشگاه ریاض میهمان الهلال عربستان بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید و تیم سپاهان از مرحله گروهی حذف شد.

در اکثر دقایق نیمه نخست بازی در میانه زمین در جریان بود و دو تیم به ندرت صاحب فرصت گلزنی می شدند اما در اواخر نیمه اول بازی، ناصرالشمرانی در شرایط مشکوک به آفساید درون محوطه جریمه توانست با ضربه پای راست در دقیقه 1+45 دروازه سپاهان را باز کند.

در ابتدای نیمه دوم بازی سالم الدوساری درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه پای راست او به تیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد.

در دقیقه 71 سپاهان پشت محوطه جریمه الهلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما امید ابراهیمی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه پای راست او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 77 بازی روی اشتباه شجاع خلیل زاده، ناصر الشمرانی یک فرصت خوب گلزنی بدست آورد و با شهاب گردان تک به تک شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه او با اختلاف کمی از دروازه به بیرون رفت.

در ادامه تلاش‌های سپاهان برای به ثمر رساندن یک گل و قطعی کردن صعودش بی نتیجه ماند و سپاهان هم به سرنوشتی مشابه سرنوشت تراکتورسازی و استقلال دچار شد.

سپاهان در این بازی با ترکیب،شهاب گردان،محمدعلی احمدی،علی حمودی،احسان حاج صفی،مهدی شریفی،امید ابراهیمی ،اروین بولکو، سرجیو فن دیک،حسین پاپی،شجاع خلیل زاده و هادی عقیلی بازی را آغاز کرد.

الهلال نیز امروز با ترکیب سلطان البشی، محمد الشلهوب، یاسر شهرانی ،سلمان الفرج، ناصر الشمرانی،کواک تهیو ،دیاگو ، سعود کریر، عبدالله محمد الدوساریو سالم محمد الدساری به میدان رفت.

در دیگر بازی این گروه السد میزبان الاهلی امارات بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک السد به پایان رسید.

با احتساب نتایج بدست آمده الهلال با 9 امتیاز در صدر جدول گروه D قرار گرفت و به همراه السد 8 امتیازی به دوره بعد صعود کردند.سپاهان نیز با 7 امتیاز پایین‌تر از الاهلی در رده چهارم قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۳
خوب بازی کرد ولی حیف ..........
اواخر بازی مثل اواخر بازی های استقلال بازی میکرد
خدایی نفس این عربستانی را 45 دقیقه بند آوردن
ولی حیف ایرانیا به سادگی نمی تونن برد رو باور کنند و گل بزنند البته غیرتشون جلو استقلال بیشتر گل می کنه نه خارجی ها
مایه ابروریزی هستن حیف از پول ملت ایران که نا حق به اینا میدن
الحمدلله
آه کیروش گرفت
فعلا فولاد اهوازمون داره آبروی فوتبال ایران و میخره
اون از اشتباه داوری به ضرر استقلال اینم از سپاهان
فردوسی پور:نمایندگان ما خدایش خوب بازی کردن ولی گل آفساید,پنالتی بی مورد که هیچ کجای دنیا نمیگفرتن ونمیدونم واون جو وحشتناک ورزشگاها عربستان وشرایط هوایی وباقی داستانا دست به دست هم دادن وسه تا تیم ما از راهیابی به مرحله یک چهارم هی هی ببخشیدگفتم یک چهارم یک هشتم بازبمونن خیابانی:چیزی از ارزش های فوتبالیستا با غیرت ایرانی کم نمیشه به اعتقاد من سپاهان میتونست برنده این بازی باشه حاج رضایی:ببینید فوتبال بازی لحظه هاست یک سرش برده یک سرش باخت صدر:این بازی منو یاد فلان بازی دراماتیک سال1988 ورزشگاها انفیلد لیورپول میندازه مزدک:باید قبول کنیم فوتبال ما در سطح آسیا سیر نزولی طی کرده و واقعا نمیشه انتظاری بیش از این داشت احمدی:هه هه باختیم دیگه ایشالا فولاد میزنه میریم بالا باید منتظر بنشینم وببینیم در فصل نقل وانتقالات چه اتفاقاتی خواهد افتاد جاودانی:هه نه فوتبال ایران ول کن بازی چلسی اتلتیکو چی شد بنظرتون آقای خاص. در ویستنه کالدرون سنت شکنی خواهد کرد یا نه? چون تو سایتا آمده بود که با توپ پر اومده ......
سپاهان علاقه ای به صعود به مرحله بعدی نداشت، مثل قبلنا با حرص و ولع بازی نمیکرد...خیلی بی انگیزه شدند نمیدونم چرا
آقاي خليليلان بازيكناشو بذاره سره چشمش مراقبشون باشه . هم به تيم ملي ضربه زد هم به بازيكناي خودش
خوب شد کیف کردم فقط برنامه تیم ملی رو به هم زدن ابن از خود راضی ها
هیاهو برای هیچ !
بهتر كه حذف شد همينجا! همه بازكنان تيم ملي سر جمع بشن، تمركز كنيم رو باختهاي آينده تيم ملي در جام جهاني.
بله
با این رفتار باشگاههای ایران که فقط بلدند میلیاردها تومان از بیت المال را به چهار تا لمپن بدهند هم آسیا را از دست دادیم هم جام جهانی را
باید باشگاههایی که بازیکن به تیم ملی ندادند و موفق هم نشدند بشدت تنبیه شوند
خاک دو عالم بر سرشون
جواد خیابانی طی گزارش بازی دیشب سپاهان با الشباب فارغ از نتیجه کسب شده، در نیمه اول که اصلا نامی از بازیکنان سپاهان نمیبرد!!! فقط داشت شلهوپ و الدوساری را اسمشون را 30 ثانیه به 30 ثانیه می برد، در نیمه دوم هم که مهدی شریفی از اول بازی تو زمین بود گفت با سوکای تعویض شده!!! بعدش گفت مهدی شریفی با علی کریمی تعویض شده!!! یعنی متوجه نشد که علی احمدی را کشیده بیرون ؟؟؟ یا حواسش به تعویض پیتر چک بود ؟؟؟!! فقط میگفت سپاهان اصفهانی ها !!!؟؟؟؟ اما اگه دو تیم نوری چشمی پایتخت بازی داشتند میشد« استقلال ایران»!!!!!! گزارش سر شار از اشتباه و خنده!!!!
در این فوتبال رو گل بگیرید ! این فقط نون دونیه یک عده ایه .
حیف تیم ملی
دوستان توروخدا برین به این سایت و به لیگ ایران رای بدید تا انشاالله در سال آینده شاهد لیگ ایران در fifa15 باشیم با تشکر . ادمین یه قضیه ملیه لطفا چاپ کن
www.fifplay.com
بازیکنان میلیاردی که به اندازه صد هزار تومان هم کارایی ندارند
بازی به کنار فقط آقای گزارشگر!!
فقط استقلال و فولاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل