بازدید 9717

ورود بلیت‌های اعتباری یکساله 80هزار تومانی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از ورود کارت‌های اعتباری یک ساله به قیمت 80 هزار تومان با اعتبار 120 هزار تومان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 22 April 2014
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از ورود کارت‌های اعتباری یک ساله به قیمت 80 هزار تومان با اعتبار 120 هزار تومان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن نایبی صبح امروز در حاشیه افتتاح نیمه‌جنوبی خط سه مترو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت توسط شورای شهر به تصویب رسیده است، گفت: قرار بود امسال افزایش بهای بلیت مترو از ابتدای سال اجرایی شود، اما با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد که همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها،‌ افزایش قیمت بلیت مترو نیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش 10 الی 15 درصدی قیمت بلیت مترو هستیم، در مورد کارت‌های اعتباری یک ساله نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارت‌های اعتباری یکساله 80 هزار تومان به فروش می‌رسد و این در حالی است که درون این کارت‌ها 120هزار تومان اعتبار وجود دارد.

نایبی همچنین در مورد وضعیت دستفروش‌ها در داخل قطارهای مترو نیز گفت: این مسئله یک کار همگانی است و باید کارکنان مترو، پلیس، شهرداری و ... دست به دست هم دهند تا این مسئله رفع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل