بازدید 8250
۱

پاسخ ایران خودرو به مخاطب سنندجی

کد خبر: ۳۹۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ 22 April 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

اینجانب در تاریخ 16شهریور92 با واریز 13 میلیون تومان اقدام به ثبت نام سمند ال ایکس ای اف7 در نمایندگی 1608 سنندج با موعد تحویل آذر92 نمودم (ردیف قرارداد7344812). دعوتنامه در 5 آذر صادر و مابقی وجه درخواستی 14 میلیون و هفتاد هزار تومان واریز شد. تا امروز هیچ خبری از تحویل خودرو نیست و هنوز فاکتور هم نشده. در تماس با نمایندگی و مرکز شکایات ایران خودرو اطلاعات صد و نقیض و وعده های مکرر داده شده اما از خودرو خبری نیست. در آخرین  تماس مرکز شکایات ایران خودرو میگوید باید خودرو دیگری انتخاب کنید و خط تولید خودرو شما غیر فعال است اما نمایندگی اظهار بی اطلاعی میکند.ناچارا به نمایندگی مراجعه و درخواست انصراف کردم تا برای خرید خودرو دیگری برنامه ریزی کنم اما گفتند تا 15 فروردین انصراف هم مقدور نیست.لطف کنید مورد من رو منعکس کنید تا بقیه مردم عبرت بگیرند . حتما پیگیری و منعکس کنید .

پاسخ:


باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1107/ت در تاریخ 93/01/19 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند ثبت نام مشتری محترم،سمندef7 دوگانه سوز بوده که پیرو موارد واتفاقات خارج از پیش بینی در جهت تامین قطعات در شرکت ایران خودرو، تولید خودرو با مشکل مواجه شد.از این رو به ایشان به صورت اختیاری جهت تبدیل تعهد با شرایط مناسب تر وسوددهی بیشتر جهت رفع مشکل پیشنهاد شد که مورد موافقت ایشان قرار نگرفت.بنابراین ضمن پوزش به محض رفع محدودیت های موجوددر تولید نسبت به تحویل خودروی ایشان با احتساب سود مشارکت وسود تاخیر اقدام خواهد شد.

با سپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات وامور بین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
با سلام و تشکر از تابناک
1 خودرو من سمند بنزینی بوده نه دوگانه سوز!
2 هیچ پیشنهادی رسما جهت تغییز خودرو به من نشده (اگر هم میشد قبول نمیکردم)
3 خودرو امروز 4 اردیبهشت در سایت فاکتور ش ده. دعا کنید زودتر تحویلم بدند.
باز هم از تابناک متشکرم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس