بازدید 18308
۹

انتقاد صریح مسجدجامعی خطاب به قالیباف

کد خبر: ۳۹۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 22 April 2014
شهرداری تهران امروز فاز دوم خط ۳ مترو را افتتاح کرد. همزمانی این مراسم با جلسه هفتگی شورای شهر، با انتفاد اعضای شورا مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، اولین تذکر را شهرداری تهران امروز در ابتدای جلسه علنی شورای شهر دشت کرد. جایی که اعضای شورای شهر به افتتاح همزمان خط 3 مترو توسط محمدباقر قالیباف با شروع جلسه هفتگی شورای شهر اعتراض کردند.

رئیس شورای شهر در سخنانی به شهردار تهران تذکر داد "ادب اداری" را درباره شان شورای شهر رعایت کند.

احمد مسجدجامعی، درباره افتتاح خط 3 مترو در صبح امروز سه شنبه گفت: "قطعا روزهای زیادی برای افتتاح مترو وجود داشت و زحمت زیادی که دوستان برای این دوره کشیده اند، قطعا در دوره های قبلی نیز کشیده شده و بخشی هم که معاونت سابق اداری و مالی شهرداری آقای پورزرندی کشیده اند. ولی لازم است شان شورا نیز رعایت شود."

رئیس شورای شهر گفت: "این جمع (شورای شهر) نمایندگان مردم تهران هستند و مردم دوست دارند نمایندگان آنها در مناسبتهایی که مربوط به همه می شود از جمله متروی تهران، حضور داشته باشند. لذا این سئوال باقی می ماند چرا امروز مترو افتتاح شده است."

او در ادامه از دنیامالی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر خواست از شهرداری تهران درباره تنظیم وقت افتتاح مترو سئوال کند: "تنظیم وقت افتتاح چطور می شود درست در ساعت شروع جلسه علنی شورای شهر باشد، امیدواریم آقای دنیامالی در کمیسیون این مسئله را بپرسند. شورای شهر دوره چهارم برای حمل و نقل ریلی به دلیل اینکه اولویت دارد تا آلودگی هوا را از بین ببرد و باعث کاهش هزینه در سبد خانوار خانواده های آسیب پذیر باشد، تلاش زیادی کرده است، از جمله جلساتی که با شهرداری و دولت گذاشته تا این اولویت را شاهد باشیم لذا به لحاظ ادب اداری اقتضا می کرد شرایط به گونه ای فراهم شود تا اعضای شورای شهر در این افتتاح کنند. اگر اعضای شورا نباشند که اقدامات شهرداری راه به جایی نمی برد."

به دنبال این سخنان، اسماعیل دوستی نیز تذکر خود را درباره مشکلات شهرداری منطقه 2 اظهار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۹
"مردم دوست دارند نمایندگان آنها در مناسبتهایی که مربوط به همه می شود از جمله متروی تهران، حضور داشته باشند"

من یکی که به هیچ وجه چنین چیزی دوست ندارم. پس چرا ایشان از جانب همه مردم چنین نظری داده اند؟
یعنی می خواین بگین ما هم هستیم؟! می خواین بگین به خاطر 4 تا آدم که دوست داشتن در زبان برش ربان حضور داشته باشند مترو یک روز دیرتر افتتاح شود؟! واقعا که...
با سلام
اکثر کوچه ها و خیابان های منطقه 10 از جمله خیابان دامپزشکی در طرح تفصیلی جدید دچار اصلاحی مجدد شده اند بطوریکه علی زغم اینکه 80درصد ملکهای خیابان دامپزشکی نوساز بوده و عقب نشینی کرده اند لیکن دوباره اصلاحی دارند این درحالیکه آن بخش از خیابان دامپزشکی که ساختمان های شهرداری ططرح نواب در آن واقع شده (حد فاصل نواب تا رودکی )اصلاحی جدید ندارد.
این موضوع موجب دغدغه خاطر اهلی این منطقه که همگی جزو قشر ضعیف و کارمن و کارگر بوده شده ودر هنگام خرید و فروش ضمن کاهش ارزش بانک ها نیز به بهانه داشتن اصلاحی وام نمی دهند . این درحالیکه هدف شهرداری از تعریض و اصلاحی منطقه افزودن یک طبقه بر ساختمان های شهر بوده و دریافت تراک و نه چیز دیگر
خواهش میکنم این موضوع را که خواسته ده ها تن از اهالی منطق است از طریق شهرداری و شورای شهر پیگیری موثر نمایید .با تشکر
رضا مرادی حقیقت
چوب لاي چرخ شهردار كردن يعني ظلم به مردم تهران
خدایش وضع نظافت شهر تهران در پایین ترین سطوح چندین سال اخیر بسر میبره
مخصوصا در ایستگاه ها و پله برقی ها
آقای مسجد جامعی بهتر است به تهران گردی خودشان ادامه بدهند. مترو - آلودگی هوا - آلودگی صوتی - ترافیک شهری - هرج و مرج در چهارراههای پایتخت - دفع زباله و دیگر معضلات و مشکلات شهری البته که به ایشان مربوط نمی شود!
مسجد جامعی همون بود که از پل صدر هم انتقاد کرده بود، که به نظر خیلی ها انتقادش سیاسی بود و نه واقعی و فنی.
بابا مردم از شورا کار می خواهد نه شرکت در تشریفاتها
هر چند آقای قالیباف ارزنده است ولی اگر واقعیت دارد این تذکر بسیار لازم بود با تشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل