بازدید 13265

درخواست تحریم های شدیدتر بر علیه روسیه

کد خبر: ۳۹۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ 22 April 2014
تعدادی از نمایندگان سنای آمریکا از کاخ سفید خواستند تا تحریم های شدیدتری را علیه روسیه وضع کند.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، نمایندگان سنای آمریکا با اشاره به تنش های اخیر بین دو کشور اوکراین و روسیه با هدف حمایت از دولت غرب گرای کنونی اوکراین، اعلام کرده اند که مراکز اقتصادی روسیه باید مورد تحریم قرار گیرند.

تا کنون دو نفر از نمایندگان کمیته روابط بین الملل سنای آمریکا خواستار اعمال تحریم های اقتصادی و انرژی علیه روسیه شدند تا این کشور را وادار به عقب نشینی از مرزهای اوکراین کنند.

باب کروکر، یکی از نمایندگان سنا، با اشاره به حضور نیروهای روس در مرز این کشور با اوکراین گفت دولت ایالات متحده باید تحریم های شدیدتری را علیه شرکت دولتی گازپروم روسیه و همچنین برخی دیگر از بنگاه های اقتصادی دولتی روسیه اعمال کند.

این سناتور آمریکایی طی سخنانی در شبکه NBC‌‌ ‌‌اعلام کرد قدم بعدی تحریم ها متوجه شرکت دولتی گازپروم، بزرگترین شرکت تولید کننده گاز طبیعی در روسیه، خواهد بود.

وی افزود:" من واقعا معتقدم که ما باید برخی از شرکت های روسی فعال در بخش انرژی را تحریم کنیم، مانند گاز پروم و دیگر شرکت ها. من معتقدم ما باید به برخی از بانک های روسیه ضربه بزنیم".

کریس مورفی، یکی دیگر از نمایندگان سنای آمریکا نیز در این باره گفت:" من فکر می کنم اکنون زمان افزایش فشار تحریم هاست، چه علیه شرکت های پتروشیمی روسیه و چه علیه بانک های روسی".

در حال حاضر، شرکت دولتی گازپروم روسیه بالغ بر 14 درصد از کل گاز طبیعی جهان را تولید می کند و اصلی ترین تأمین کننده انرژی اروپا محسوب می شود. بالغ بر نیمی از حجم گاز صادراتی این شرکت به اروپا از اوکراین عبور می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها