بازدید 4774

احتمال بازدید مجلسی ها از بند 350 اوین

«حسین سبحانی نیا» با اشاره به بررسی به ادعاهای مطرح شده درباره بند 350 زندان اوین در این کمیسیون گفت: رییس سازمان زندان ها گزارش جامعی در این زمینه به اعضای این کمیسیون ارائه کرد که نشان می داد اخبار منتشر شده در این رابطه مصداق «از کاه کوه ساختن» است.
کد خبر: ۳۹۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 22 April 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اعلام آمادگی سازمان زندان ها برای بازدید اعضای این کمیسیون از بند 350 زندان اوین خبر داد و گفت: زمان انجام این بازدید مشخص نیست.

به گزارش ایرنا؛«حسین سبحانی نیا» با اشاره به بررسی به ادعاهای مطرح شده درباره بند 350 زندان اوین در این کمیسیون گفت: رییس سازمان زندان ها گزارش جامعی در این زمینه به اعضای این کمیسیون ارائه کرد که نشان می داد اخبار منتشر شده در این رابطه مصداق «از کاه کوه ساختن» است.

وی افزود: حتی فردی که گفته می شد دست وی در این حادثه آسیب دیده ، مشخص شد که خود با مشت به شیشه زده و موجب جراحت شده است که به گفته اسماعیلی حتی دست این فرد بخیه نخورده است.
سبحانی نیا علت مقاومت زندانیان این بند با بازرسی را نگهداری اشیاء ممنوعه توسط این افراد عنوان کرد و گفت: از اتاق این افراد که حدود 15 نفر بودند وسایلی چون گوشی تلفن همراه و سیم کارت و حتی مشروبات الکلی کشف شده است.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، این بازرسی های سرزده را امری معمول در زندان ها دانست و تاکید کرد: ممانعت و مقاومت این دسته از زندانیان در برابر بازرسی ماموران به خاطر همین وسایل ممنوعه بوده است.
 
سبحانی نیا خاطر نشان کرد: سازمان زندان ها از این رویداد فیلمی ضبط کرده است که اسماعیلی به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت در صورت لزوم می توانند آن را مشاهده کنند.
 
به گفته نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، سازمان زندان ها با صدور اجازه ملاقات برای خانواده های زندانیان هرگونه شبهه ای را از میان برداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها