بازدید 3017
۱

تیم کواچ به دیدار نهایی والیبال سری آ ایتالیا راه یافت

کد خبر: ۳۹۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ 22 April 2014
 شاگردان اسلوبودان کواچ در پروجیای ایتالیا با شکست پیاچنزا به دیدار نهایی رقابت های والیبال سری آ ایتالیا راه یافتند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم پروجیای ایتالیا که هدایت ان را اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد، دوشنبه شب به مصاف پیاچنزای ایتالیا رفت که در پایان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار که در شهر پیاچنزا برگزار شد، شاگردان کواچ ست های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 از آن خود کردند و نتیجه ست دوم را 25 بر 18 واگذار کردند تا در پنجمین دیدار از مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ سری آ ایتالیا در مجموع با 3 برد و دو باخت مقابل این تیم جواز حضور در دیدار نهایی این رقابت ها را کسب کنند.

با توجه به اینکه این تیم به دیدار نهایی راه یافت، کواچ یا پایان این رقابت ها نمی تواند تیم ملی والیبال ایران همراهی نکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آینده والیبال هم میشه فوتبال الآن.مربی تیم ملی بخاطر باشگاهش کل والیبال کشور رو علاف خودش کرده،اونوقت به باشگاه متین که بعد از افتخارات تیم ملی داره در رده باشگاهی هم مار و به افتخار ی دیگر نزدیک میکنه ،حق استفاده از ملی پوشان رو نمی ده.چرا فدراسیون نگفت اردوی تیم ملی منوط به حذف تیم متینه ولی همین اردو رو منوط به حذف باشگاه آقای کواچ میکنه.نه مربی سالاری ،نه بازیکن سالاری،نه باشگاه سالاری .فقط برنامه ریزی منصفانه و اصولی واطاعت همه حتی مربی.نمیتونه نیاد.همانطور که بازیکن خط میزنید مربی رو هم خط بزنید برید سراغ یکی دیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار