بازدید 2759
پیگرینی:

لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

کد خبر: ۳۹۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ 22 April 2014
سرمربی شیلیایی منچسترسیتی، لیورپول را شایسته قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دانست.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی شب گذشته (دوشنبه) در آخرین دیدار هفته‌ سی و پنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد وست بروم‌ویچ را با نتیجه‌ سه بر یک شکست دهد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش برابر وست بروم‌ویچ گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و توانستیم در 10 دقیقه‌ نخست دو گل را به ثمر برسانیم. در نیمه نخست کاملا تیم برتر میدان بودیم. زدن سه گل در نیمه نخست باعث شد که بازیکنانم با خیال راحت بازی را ادامه دهند. هر چند گلی که دریافت کردیم باعث شد به تیم کمی استرس وارد شود. در نیمه دوم نتوانستیم مانند نیمه نخست برتر از حریف باشیم. اما خو‌شبختا‌نه توانستیم پیروزی‌مان را حفظ کنیم و این مهم‌ترین موضوع برای ما محسوب می‌شود.

سرمربی منچسترسیتی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: فکر نمی‌کنم پیروزی ما برابر وست بروم‌ویچ تغییری در شرایط تیم‌های مدعی در لیگ برتر ایجاد کرده است. اگر لیورپول بازی‌های خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد، قهرمانی به نام آنها ثبت خواهد شد و البته باید اعتراف کنم که حق‌شان قهرمانی است. آنها تاکنون یازده بازی پی در پی در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند که جالب توجه است، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا همه بازی‌هایمان را ببریم تا بتوانیم لیورپول را تحت فشار قرار دهیم. نباید تمرکزمان را به تیم‌های مدعی معطوف کنیم.

سرخیو آگرو در بازی شب گذشته موفق شد بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد و یکی از گل‌های تیمش را نیز به ثمر برساند.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی با تمجید از مهاجم آرژانتینی تیمش گفت: آگرو یک بازیکن سطح بالاست که هر وقت به میدان می‌رود عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهد. او در حال حاضر مشکلی ندارد و مصدومیتش را به طور کامل پشت سر گذاشته است و می‌تواند 90 دقیقه‌ به میدان برود.

منچسترسیتی هفته‌ آینده در خانه کریستال پالاس به میدان می‌رود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان