بازدید 4089
۴

باشگاه الریان قطر از استقلال ایران شکایت می کند

کد خبر: ۳۹۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 22 April 2014
باشگاه الریان قطر اعلام کرد که بخاطر اتفاقاتی که برای این تیم پس ازورودبه فرودگاه تهران افتاده از باشگاه استقلال تهران به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا،شبکه الدوری والکاس روزسه شنبه گزارش داد : پس از ورود تیم به فرودگاه تهران هیچ یک از مقامات تیم استقلال برای استقبال وانجام مقدمات اداری خروجی تیم الریان حضور نداشتند همین امر موجب شد تا کاروان اعزامی این تیم برای مدتی در فرودگاه سرگردان باشد.

به نوشته الکاس، این بی محلی استقلالی ها و سرگردان شدن تیم درفرودگاه موجب خشمگینی اعضای کاروان اعزامی تیم الریان شد و آنها لحظات دشواری در فرودگاه سپری کردند.

این تارنما می افزاید: دست اندرکاران تیم استقلال حتی وسیله ای برای انتقال تیم از فرودگاه به هتل اقامت درنظرنگرفته بودند وانتقال کاروان الریان با تلاش نماینده سفارت قطر در تهران با کرایه کردن یک دستگاه اتوبوس انجام شده است .

الدوری والکاس بنقل از یک مقام باشگاه الریان می افزاید: تیم الریان قصد دارد تمام این وقایع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کند زیرا هماهنگی های قبلی بین دوباشگاه درخصوص زمان دقیق ورود الریان به تهران انجام شده بود و دست اندرکاران تیم استقلال از این موضوع آگاهی کامل داشتند.

این مقام آگاه می افزاید: این درحالی است که هیچ قصوری وکوتاهی از باشگاه الریان هنگام ورود تیم استقلال به دوحه برای انجام دیدار رفت صورت نگرفته بود.

دو تیم الریان قطر واستقلال ایران چهارشنبه شب آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رادرحالی برگزار می کنند که با قطعی شدن صعود تیمهای الجزیره امارات والشباب عربستان از گروه نخست ،این دیدار تنها جنبه تشریفاتی دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
این کارها بسیار ناپسند و غیر اخلاقی است و در شان ایرانیها و فوتبال ایران نیست جلب اینجاست که ما ادعای فوتبال حرفه ای هم داریم !!! . با این بی نظمی ها آیا باید ما توقع داشته باشیم عربها میزبانی شایسته و درخور تیم های ایرانی داشته باشند؟! امیدواریم این برخورد تیم استقلال فقط یک اشتباه باشد .
دم استقلال گرم ...
باید از تیم انگشت نگاری هم میشد و حتی بازرسی بدنی به صورت کامل انجام میشد ...
هردم ازاین باغ بری می رسد
بيچاره ايران و ايراني به چه روزي افتاده كه حتي قادر به تامين اتوبوس مهمان خود هم نيست البته دلارهاي باداورده زياد است اما سهم ملت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر