بازدید 2756
اطلاعاتی از اولین حریف ایران در اردوی آفریقای‌جنوبی

با حریف گمنام امروز تیم ملی آشنا شوید

کد خبر: ۳۹۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 22 April 2014
تیم ملی فوتبال ایران امروز سه شنبه در اردوی تمرینی خود در آفریقای جنوبی با "موروکا سوآلوز" دیدار می‌کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال موروکا سوآلوز به همراه کایزر چیف جزو قدیمی‌ترین باشگاه‌های آفریقای جنوبی به حساب می‌آیند. موروکا ملقب به پرستوها در سال 1947 بنیان گذاشته شد و اکنون از عمر آنها 67 سال می‌گذرد. هدایت این تیم را یک مربی پرتغالی به نام "زکا مارکز" بر عهده دارد. وی از سال 2012 و پس از اینکه "گوردون ایگه‌سوند" سرمربی آفریقای جنوبی شد هدایت موروکا سوآلوز را بر عهده گرفت.

تیم فوتبال موروکا سوآلوز در دهه 40 میلادی با نام "کانگریتد رورز" بنیان نهاده شد و پس از آن به "موروکا روورز"  تغییر نام داد و در نهایت به نام فعلی درآمد.

این تیم در سال 1995 قهرمان لیگ فوتبال آفریقای جنوبی شده و قهرمانی‌هایی را هم در سطح بازی‌های داخلی و حذفی کشور آفریقای جنوبی به دست آورده است.

موروکا سوآلوز فصل گذشته با عنوان نهم به کار خود پایان داد و در حال حاضر هم در بین 16 تیم در جایگاه سیزدهم قرار دارد. این تیم 14 باخت، شش تساوی و هشت برد در کارنامه دارد.

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی خود را با 10 بازیکن در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی آغاز کرد در حال حاضر با 21 ملی پوش کار خود را پیگیری می‌کند و قرار است در این اردو علاوه بر بازی با دیگر تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی، با تیم ملی موزامبیک هم دیدار کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان