بازدید 11345

لغو یک افتتاح رسمی به خاطر قیمت بنزین

کد خبر: ۳۹۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 22 April 2014
افتتاح رسمی خط لوله انتقال سوخت از انبار ری به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که قرار بود صبح امروز انجام شود به دلیل عدم حضور معاون وزیر نفت کنسل شده و به هفته آینده موکول شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خط لوله ای به طول 33 کیلومتر از انبار فرآورده های نفتی ری به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) احداث شده و قرار بود این پروژه امروز با حضور عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت رسمی افتتاح شده و در مدار بهره برداری قرار گیرد اما به دلیل عدم حضور معاون وزیر نفت، افتتاح رسمی این پروژه کنسل اعلام شد.

حضور عباس کاظمی که یکی از مسئولان ارشد وزارت نفت در موضوع پالایش و عرضه فرآورده های نفتی و به خصوص بنزین است، فرصت مغتنمی به خبرنگاران می داد تا پیش از اعلام رسمی دولت از چند و چون افزایش قیمت ها و نحوه سهمیه بندی احتمالی سوخت پس از افزایش نرخ عرضه بنزین و گازوئیل اطلاع کسب کنند اما ظاهراٌ به همین دلیل از سوی وزارت نفت اعلام شد که حضور معاون وزیر نفت در این افتتاحیه منتفی است.

از سوی دیگر، لزوم حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها دلیل عدم حضور وی اعلام شد. اما به گفته روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برای برنامه افتتاح رسمی این خط لوله انتقال سوخت که قرار بود صبح امروز برگزار شود از حدود دو هفته پیش هماهنگی ها برای حضور معاون وزیر نفت انجام شده بود.

به هر حال چه به دلیل برگزاری جلسه ستاد هدفمندی برای تعیین نرخ سوخت و چه عدم تمایل قرارگیری در جمع خبرنگاران برای اعلام نشدن نرخ بنزین، افتتاح رسمی پروژه خط لوله انتقال سوخت از انبار ری به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به خاطر قیمت بنزین کنسل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر