بازدید 2265

اتوئو نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد

کد خبر: ۳۹۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 22 April 2014
ساموئل اتوئو بازیکن تیم فوتبال چلسی انگلیس به دلیل مصدومیت زانو، دیدار رفت این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانی باشگاه های اروپا مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد.

به گزارش یورو اسپورت، این در حالیست که حضور ادن هازارد بازیکن بلژیکی چلسی نیز در بازی امشب (سه شنبه) در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

وی با وجود اینکه به دلیل مشکل ساق پا در دو بازی قبلی چلسی حضور نداشت، به همراه تیم به اسپانیا رفته است. 

اتوئو 33 ساله از سال 1999 تا 2009 در 12 دیدار تیم های رئال مادرید، رئال مایورکا و بارسلونا برابر اتلتیکو 12 گل زده است بنابراین غیبت او در این بازی خلاء بزرگی برای چلسی خواهد بود.

اکنون خوزه مورینیو سرمربی چلسی با توجه به غیبت اتوئو، ممکن است از فرناندو تورس کاپیتان سابق اتلتیکو، دمبابا و یا آندره شورله استفاده کند. 

هازارد نیز حدود دو هفته پیش در جریان پیروزی چلسی مقابل پاری سن ژرمن دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا کنون برای این تیم در لیگ برتر بازی نکرده است. 

مورینیو خود به عنوان سرمربی پیشین رئال مادرید، تجربه حضور در لیگ اسپانیا را دارد و در این مدت 9 بار به مصاف اتلتیکو رفته است. حاصل این دیدارها در مدت سه فصل کسب هشت پیروزی و البته یک شکست در فینال جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیکو بوده است. 

مورینیو در مورد دیدار امشب با اشاره به احتمال قرار گرفتن تورس برابر تیم سابقش گفت: یک تیم تا زمانی که خیلی خوب نباشد نمی تواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و این برای اتلتیکو نیز صادق است. 

وی افزود: بازی در لیگ قهرمانان انگیزه بزرگی برای هر بازیکنی است. تورس نیز ممکن است در ترکیب اصلی قرار بگیرد گرچه هنوز هم یکی از طرفداران واقعی اتلتیکو است. ما هر روز در مورد فوتبال اسپانیا صحبت می کنیم.

سرمربی چلسی ادامه داد: اما او یک بازیکن حرفه ای است و من تردیدی ندارم که در این بازی نهایت تلاش خود را برای چلسی انجام خواهد داد. 

دیدار برگشت تیم های چلسی و اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا هفته آینده در لندن برگزار خواهد شد. 

برنده این دیدار سپس در بازی فینال که روز 24 می (3 خرداد) در لیسبون برگزار می شود، به مصاف یکی از دو تیم بایرن مونیخ و یا رئال مادرید خواهد رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان