بازدید 1905

امیدواری "همشهری‌ها" به فتح جزیره

کد خبر: ۳۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 22 April 2014
بازیکنان منچسترسیتی از پیروزی برابر وست‌برومویچ خوشحال هستند. آنها معتقدند که تیم‌شان هنوز برای کسب عنوان قهرمانی شانس دارند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در هفته‌ سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه‌ سه بر یک وست بروم‌ویچ را شکست داد تا شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

هر چند منچسترسیتی با 74 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین لیورپول سه هفته‌ قبل از پایان لیگ جزیره شش امتیاز اختلاف دارد اما با این حال بازیکنان این تیم معتقدند که هنوز تکلیف تیم قهرمان مشخص نشده و هر سه تیم لیورپول، سیتی و چلسی برای قهرمانی شانس دارند.

پابلو زابالتا پس از پیروزی تیمش برابر وست بروم‌ویچ گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بار دیگر اعتماد به نفس خود را به دست آوردیم. برابر لیورپول و ساندرلند نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما خو‌شبختا‌نه در این دیدار سه امتیا‌ز را به دست آوردیم. هنوز چهار بازی دیگر برای ما باقی مانده که هر چهار تای آنها سخت و سرنوشت ساز هستند، اما در فوتبال هر احتمالی وجود دارد. باید در دیدارهای آینده خود نهایت تلاشمان را به کار بریم و تنها به پیروزی فکر کنیم.

او افزود: خوشحالم که در تیم بزرگی همچون منچسترسیتی بازی می‌کنم. خو‌شبختا‌نه در دیدار امشب موفق به گلزنی شدم. دوست دارم وقتی برای تیمم بازی می‌کنم موفق به گلزنی هم شوم. طبیعی است که گاهی اوقات گل زدن‌های من طولانی شود. اما این با توجه به پستی که بازی می‌کنم طبیعی است.

داوید سیلوا، ها‌فبک اسپانیایی منچسترسیتی در دیدار تیمش برابر وست بروم‌ویچ آسیب دید و چند هفته‌ای نمی‌تواند در مستطیل سبز حضور یابد. زابالتا درباره آسیب دیدگی‌ سیلوا، گفت: امیدوارم سیلوا هر چه زودتر به ترکیب تیم باز گردد، چرا که او یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان منچسترسیتی به شمار می‌آید.

این ها‌فبک آرژانتینی در پایان سخنان خود در پاسخ به این سوال که تیمش برای قهرمانی در فصل جاری هنوز شانس دارد یا نه؟ گفت: باید منتظر از دست دادن امتیاز لیورپولی‌ها باشیم. اما در درجه نخست باید به پیروز شدن تیم خود در بازی‌های آینده فکر کنیم. باید تلاش کنیم تا در دیدارهای آینده با گل‌های زیادی به پیروزی برسیم، چرا که ممکن است تکلیف قهرمان این فصل را گل‌های زده مشخص کند. ما به عنوان بازیکنان منچسترسیتی نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. در پایان خواهیم دید که چه تیمی عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

ویسنته کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی هم از پیروزی تیمش خوشحال است. او هم معتقد است که تکلیف قهرمان هنوز مشخص نشده است.

کمپانی بعد از بازی گفت: از این پیروزی و کسب سه امتیا‌ز بسیار خوشحال هستیم. امروز بازی بزرگی را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب پیروزی بودیم.

او افزود: ما برای کسب سه امتیا‌ز به میدان رفتیم. می‌خواستیم با این پیروزی بار دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی شویم. هنوز شانس زیادی برای قهرمانی داریم. پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم.

کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی در پایان سخنان خود گفت: وست‌بروم‌ویچ حریف قدیمی و لجبازی بود و ما این را به خوبی می دانستیم. این تیم هر چند در دیدار امشب تن به شکست داد، اما نشان داد که چه تیم خوبی است. ما به سه امتیا‌ز این دیدار نیاز مبرم داشتیم. دیدار وست بروم‌ویچ خاطره‌ دو سال قبل را برای من زنده کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار