بازدید 2411

مورینیو: سیمئونه بهتر از من نیست

کد خبر: ۳۹۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 22 April 2014
سرمربی چلسی در آستانه دیدار با اتلتیکومادرید اعلام کرد سرمربی تیم حریف به هیچ وجه بهتر از او نیست.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می‌شود.

در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار از مورینیو در مورد اینکه سرمربی تیم حریف بهتر از او است سوال شد که با واکنش سرمربی پرتغالی چلسی همراه بود. مورینیو در این خصوص گفت: با این موضوع موافق نیستم. مقایسه مربیان کار سختی است. فکر می‌کنم انجام چنین کاری عادلانه نیست. مقایسه دو مربی که یکی از آنها 15 سال پیشینه مربیگری دارد با مربی دیگری که تجربه کمتری دارد درست نیست.

فرناندو تورس پس از آنکه در سال 2007 از اتلتیکو مادرید جدا شد و به لیورپول پیوست برای نخستین بار است که به ویسنته کالدرون بازمی‌گردد.

مورینیو در مورد این موضوع هم گفت: همه دوست دارند در این دیدار به شکل ثابت به میدان بروند. آنهایی که در ترکیب قرار می‌گیرند بدون شک خوشحال و آنهایی که خارج از ترکیب اصلی هستند نیز ناراحت می‌شوند. نمی‌خواهم بگویم فرناندو تورس از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد بلکه می‌خواهم بگویم او هیچ وقت نخواسته مقابل اتلتیکو به میدان نرود. او یک هوادار بزرگ اتلتیکو مادرید است. همه این را حس می‌کنند. ما هر روز در مورد فوتبال اسپانیا با هم حرف می‌زنیم. او یک حرفه‌ای است. می‌دانم او در تمام دقیقه‌هایی که در ترکیب چلسی حضور پیدا کند بدون شک تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا تیمش را به برتری برساند.

دوره نخست حضور مورینیو در چلسی همراه با شکست او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول بود. آقای خاص تاکید کرد آن شکست‌ها به هیچ وجه انگیزه مضاعفی برای تیمش نخواهد بود.

وی در این خصوص گفت: کار ناتمامی با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا ندارم. همواره بیشترین تلاشم را به کار گرفته‌ام اما یک بار شکست می‌خورید و یک بار هم پیروز می‌شوید. دیدارهایی که من در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باختم یا با پنالتی بوده و یا با گلی بوده که توپ آن هرگز از خط دروازه رد نشده است. (اشاره به ضربه‌ای که لوییس گارسیا به توپ وارد کرد اما از خط دروازه رد نشد اما داور آن را گل اعلام کرد). فوتبال همین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار