بازدید 4468
۲

مجری انحصاری تبلیغات فوتبال مشخص شد

کد خبر: ۳۹۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ 21 April 2014
قرارداد مجری انحصاری تبلیغات محیطی فوتبال بین رییس سازمان لیگ و مدیرعامل شرکت کانون ایران نوین روز دوشنبه امضا شد.

به گزارش ایرنا،در این مراسم که علی کفاشیان رییس فدراسیون،مهدی ساکت مشاورسازمان لیگ، امیرعابدینی، بهروان وسایر اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند، قرارداد محیطی فوتبال کشور در لیگ برتر ، جام حذفی و دسته یک به مدت 2سال به مبلغ 160میلیاردو 700میلیون تومان به امضا رسید.

رییس سازمان لیگ در این مراسم گفت : یک مزایده عمومی برای این کار در همه روزنامه های کثیرالانتشار دو ماه قبل از اتمام لیگ صورت گرفت تا همه شرکت ها و موسساتی که می توانند تبلیغات محیطی فوتبال را در اختیار بگیرند در این مزایده شرکت کنند.

مهدی تاج بااشاره به اینکه سقف تعیین شده برای این مزایده 30 میلیارد تومان بود گفت:11شرکت در این مزایده حضور پیدا کردند که سابقه اجرایی شرکت ها وقیمت ارائه شده برای سازمان لیگ مد نظر بود که در نهایت کانون ایران نوین با مبلغ 160میلیارد و 700میلیون تومان برنده این مزایده شد.

تاج درادامه خاطرنشان کرد: هیات رییسه فدراسیون فوتبال وتشکل های نظارتی مانند بازرسی و کمیسیون معاملات درانجام این مزایده تلاش های زیادی انجام دادند.

رییس سازمان لیگ ادامه داد: تبلیغات محیطی فرصتی است که سیستم و تشکیلات منظمی را درفوتبال کشور حاکم کنیم و بهترین روش برای انجام این کارمزایده عمومی بود که جای هیچ حاشیه ای را باقی نگذاشت.

وی خاطرنشان کرد: باید به سمتی در فوتبال پیش برویم که این ورزش بیش از این درآمدزا شود و هزینه هایش را تامین کند .این کار را اکنون آغاز کردیم و اگر دو سال دیگر قرارداد محیطی به 400 میلیارد تومان رسید، تعجب نکنید.

وی درادامه اظهارداشت: اگر بتوانیم حقوق فوتبال را از حق پخش تلویزیونی بگیریم می توان گفت که آینده خوبی درانتظارفوتبال است و دیگر نیازی به بودجه دولتی نیست.

مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین نیز درادامه این نشست گفت: این شرکت کارخود را از سال 1362 آغاز کرد و با برنامه ریزی در نظر دارد با کیفیت ترین و بهترین خدمات تبلیغی را به مخاطبان ارایه دهد.

وی افزود:این کانون دررسانه ملی یکی از شرکت های برتر است و از آنجا که فوتبال به عنوان یک رسانه که ظرفیت های اجتماعی بسیار بالایی دارد امیدوارم با حمایت های فدراسیون فوتبال از این توانایی برای ارائه خدمات بهره مند شویم و مبلغ بیشتری بتوان وارد فوتبال کنیم.

به گفته وی باتوجه به ظرفیت فوتبال ایران این شرکت می تواند از این طریق با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته درتبلیغات محصولات را به مخاطبان معرفی و یک حلقه واسط در سیستم باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اقا یه سوال فنی؟ این پول یامفتی که از تلویزیون میگیرین مگه غیر اینه که از بودجه دولتی هستش؟ چرا سر مریم رو شیره میمالین؟ چه سر به کلاه چه کلاه به سر....
فوتبال ایران انقدر نمی ارزه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس