بازدید 2596

بیلسا سرمربی فصل آینده مارسی

کد خبر: ۳۹۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 21 April 2014
 نایب رئیس باشگاه المپیک مارسی فاش کرد با مارسلو بیلسا به توافق رسیده‌اند و این مربی آرژانتینی فصل آینده هدایت این تیم فرانسوی را عهده‌دار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، المپیک مارسی، یکی از بهترین تیم‌های دهه 90 اروپا در فصل جاری آنچنان که انتظار می‌رفت در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه درخشش نداشته است. سپیدپوشان مارسی در حال حاضر با 52 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی لوشامپیونه جای داشته و با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین 27 امتیاز اختلاف دارند.

مسئولان باشگاه مارسی که نمی‌خواهند در فصل 15-2014 همانند این فصل عمل کنند اعلام کردند که با مارسلو بیلسا آرژانتینی به توافق رسیده‌اند و این مربی 58 ساله از فصل آینده هدایت این تیم فرانسوی را بر عهده خواهد گرفت.

وینسنت لابرون، نایب رئیس باشگاه المپیک مارسی با تأیید این خبر به خبرنگاران گفت: ما با بیلسا به توافق رسیده‌ایم و در حال حاضر در حال تهیه و تنظیم پیش‌قرارداد همکاری هستیم. با اطمینان می‌توانیم بگوییم که امضای این قرارداد قطعی است و ما برای فصل آینده یک مربی سرشناس و بزرگ را در اختیار خواهیم داشت.

بیلسا پیش از این هدایت تیم‌هایی چون اتلتیک بیلبائو، تیم ملی شیلی، تیم ملی آرژانتین، اسپانیول، ولز سارسفیلد، آلمریا و نیوولز اولدبویز را بر عهده داشته است.

پس از اخراج اِلی بوپ از سمت سرمربیگری مارسی در ماه مارس 2013 ژوزه آنیگوی فرانسوی هدایت این تیم را بر عهده گرفت. با روندی که تیم مارسی در پیش گرفته است، بعید به نظر می‌رسد که این تیم بتواند سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را هم به دست بیاورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار