بازدید 2777
مراسم معرفی مجری تبلیغات محیطی؛

تاج: اگر قرارداد سازمان لیگ 400 میلیارد شد تعجب نکنید

کد خبر: ۳۹۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ 21 April 2014
رئیس سازمان لیگ از احتمال افزایش درآمد این سازمان تا مبلغ 400 میلیارد تومان از دو سال آینده خبر داد.

به گزارش مهر، مهدی تاج در مراسم معرفی مجری انحصاری تبلیغات محیطی فوتبال اظهار داشت: ما  پیش از این یک مزایده عمومی به این منظور برگزار کردیم و کف قیمت را 30 میلیارد تومان اعلام کردیم. پس از آن 11 شرکت در مزایده ما حضور یافتند و در نهایت کانون ایران نوین با پرداخت 160 میلیارد و 700 میلیون تومان برای دو سال برنده مزایده ما شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان لیگ باید به دنبال کاهش هزینه و افزایش درآمد باشد، گفت: ما افزایش درآمد را شروع کرده ایم. اگر دو سال دیگر این مبلغ به 400 میلیارد تومان هم رسید تعجب نکنید و ما را هم متهم نکنید که چرا دو سال پیش قرارداد 160 میلیارد بوده است، فوتبال همین است.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: ما اگر حق پخش فوتبال را هم بگیریم فوتبالمان آینده خوبی خواهد داشت و دیگر نیازی به پول دولت و سایر ارگان ها نداریم.

در ادامه مراسم امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش هم دقایقی برای حاضران صحبت کرد.

وی با تشکر از محمد رضا ساکت مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: از ساکت و گروه افرادی که برای امضای قرارداد کار کردند تشکر می کنم چرا که این کار تمیز، صریح و شفاف بود.

عابدینی افزود: این کار بزرگی نیست بلکه تصمیم بزرگی است. به نظرم این کار برای فوتبال مملکت ما کوچک است. اگر الان از علی کفاشیان به خاطر امضای این قرارداد تشکر می کنم به خاطر این است که وی حرکت بزرگی را شکل داده و آغاز کرده است. گاهی چوب این و آن، لای چرخ دنده های فوتبال گیر می کند ولی در نهایت هیچکس نمی تواند فوتبال را متوقف کند.

وی ادامه داد: وقتی فوتبال در جام جهانی 5 برابر جمعیت کره زمین بیننده دارد کسی نمی تواند جلویش را بگیرد. نمی شود زیر یک خم فوتبال را گرفت.

عابدینی خاطرنشان کرد: اگر من هم گاهی زیاد حرف می زنم و حنجره پاره می کنم به خاطر برطرف شدن نارسایی های کمی است که در فوتبال وجود دارد. ما دوست داریم زیبایی فوتبال را ببینیم، چیزی که امروز فدراسیون انجام داد.

وی در پایان گفت: من این قرارداد را مو به مو و حساس بررسی کردم و امیدوارم این شرکت تمام بضاعتش را برای کمک به فوتبال به کار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل