بازدید 2410

ورود جریانات به عرصه سیاسی با تهدید سودی ندارد

کد خبر: ۳۹۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ 21 April 2014
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری موضع‌گیری اصلاح طلبان درصورت رد صلاحیت شدن در انتخابات آتی کشور را نوعی تهدید دانست و گفت: اگر جریانات این‌گونه وارد میدان شوند سودی ندارد و این در گذشته ثابت شده است.

به گزارش خانه ملت؛"محمدرضا باهنر" با اشاره به اظهار نظر برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه در صورت رد صلاحیت در انتخابات آتی مجلس موضع‌گیری خواهیم کرد، اظهار داشت: داستان رسیدگی به صلاحیت‌ها داستانی دور و دراز است و رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان یک امر طبیعی است و اینکه افراد رد صلاحیت شده نیز موضع‌گیری کنند، امری روشن است.  
 
وی ادامه داد: زمانی این موضع‌گیری‌ها به یک جریان سیاسی و گاهی به یک فرد برمی‌گردد البته میان این افراد آدم‌های زیادی داریم که صلاحیتشان به هر دلیلی تأیید نشده و تبعیت کرده‌اند حتی افرادی در سطح استانداری و یا قضات که صلاحیت آنها در مجلس رد شده اما موضعی نگرفته‌اند.  
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین این‌گونه اظهارات از سوی اصلاح‌طلبان را به نوعی خط و نشان کشیدن و دعوا ارزیابی کرد و گفت: اگر جریانات این‌گونه وارد میدان شوند، سودی ندارد و این در گذشته ثابت شده است.  
 
باهنر تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی در مقابل این تهدیدات کوتاه نمی‌آید و این مسائل نیز این‌گونه حل نمی‌شود بلکه با تعقل، گفتگو، تعامل و اعتدال به راحتی پیش می‌رود.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: این گونه اظهارات نباید از سوی جریانات بیان شود البته جوّ عمومی نیز تحت تأثیر اظهارات آنها قرار نمی‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار