بازدید 2788
۱

حاشیه ای بر یک مراسم ورزشی هنری

کد خبر: ۳۹۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 21 April 2014
 مراسم گردهمایی هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت برای حمایت از تیم ملی در حالی برگزار شد که خبرنگاران را به محل اصلی برگزاری این مراسم راه ندادند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام سید جواد هاشمی تهیه کننده پروژه فرهنگی یار دوازدهم مقرر بود ازساعت 18 امروز یکشنبه جمعی ازهنرمندان وورزشکاران پیشکسوت در گردهمایی بزرگ، حمایت خود از تیم ملی را اعلام کنند اما با مراجعه خبرنگاران به هتل لاله محل برپایی این مراسم مشخص شد که این مراسم بخشی از برنامه گروه یار دوازدهم برای تهیه یک اثر مستند است وبرنامه یاد شده خصوصی است. 

همچنین دست اندرکاران این برنامه از اهالی رسانه درخواست کردند که محل اصلی گردهمایی را ترک کرده ودربیرون ازدرهای این محل درمقابل فرش قرمز شاهد عبور هنرمندان و ورزشکاران حاضر دراین مراسم باشند. 

این درحالی است که روابط عمومی این پروژه پیشتر اعلام نکرده بود که این برنامه کاملا خصوصی است وازاهالی رسانه وعکاسان برای حضور دراین برنامه دعوت کرده بود. 

سید جواد هاشمی روز گذشته (شنبه) درنشست خبری با اهالی رسانه اعلام کرده بود که با حمایت وسرمایه گذاری بخش خصوصی مقرر است که 60 ورزشکار و40 هنرمند برای حمایت ازتیم ملی به برزیل بروند. همچنین علاوه برتهیه یک اثر مستند از حضور هنرمندان در حمایت ازتیم ملی دربرزیل، مقرر شده که یک مسابقه ورزشی باعنوان یار دوازدهم باحضور هنرمندان برای پخش درشبکه نمایش خانگی تولید وقبل ازجام جهانی دراین بخش توزیع شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاشيه اش كجا بود تابناكي؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل