بازدید 2069
مشکل مالیاتی من حل شده است

وینگادا: افاضلی در کادر من نیست

کد خبر: ۳۹۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 21 April 2014
سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: فکر نمی‌کنم هومن افاضلی در کادر فنی من باشد و دستیاری می‌آورم که با میل و رغبت خواهان حضور در تیم ملی باشد.

به گزارش فارس، نلو وینگادا یک ماه پیش با عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران هدایت تیم ملی امید ایران را برعهده گرفت.

این مربی پس از عقد قرارداد برای انجام امور شخصی به پرتغال سفر کرد و بعد از اینکه قصد بازگشت به ایران را داشت به دلیل مشکلات مالیاتی و به خاطر این مسئله که ممکن بود ممنوع‌الخروج شود دیگر نتوانست به ایران سفر کند.

وینگادا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این مسائل و شرایط تیم ملی امید صحبت‌های زیر را انجام داد.

مسئله حضور شما در ایران به کجا انجامید آیا مشکلتان حل شد یا نه؟

پس از اینکه یک ماه پیش قراردادمان را امضاء کردیم وضعیت فوتبال ایران را به طور کامل مورد بررسی قرار دادم و کاملاً در جریان مسائل مختلف قرار داریم. برای بازگشت به ایران یک مشکل کوچک مالیاتی به وجود آمد. این مشکل مالیاتی باعث به وجود آمدن تنشی بین پرسپولیس و فدراسیون شد که خوشبختانه این مشکل در حال برطرف شدن است و به زودی در ایران حاضر می‌شوم.

بالاخره کارتان را از چه زمانی آغاز خواهید کرد؟

این ماه در ایران حاضر می‌شوم طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده قرار بود اول آپریل (فروردین)به ایران سفر کنم تا کارهایمان انجام شود اما این مشکل سفرم را به تعویق انداخت.

 آیا مشکل مالیاتی شما به طور کامل حل شده است؟

بله این مسئله برطرف شده وقتی به پرسپولیس آمدم تا آخر فصل در این تیم حضور داشتیم و مثل تمام قراردادهای حرفه‌ای به فعالیتم ادامه دادم. متأسفانه این مشکل مالیاتی برطرف نشده بود و تا به الآن تداوم داشته است. با توجه به اینکه قرارداد ما فسخ شده است منتظرم تا مشکل مالیاتی ما را حل کنند تا شرایط حضور در ایران را به دست بیاوریم. می‌دانم که این مسئله حل شده و مشکل بزرگی وجود ندارد.

حالا که از برطرف شدن این مشکل خبر می‌دهی چه زمانی در ایران حاضر می‌شوید؟

این آمادگی را داشتم که اوایل آپریل در ایران حاضر شوم حالا منتظرم شرایط حضورم در ایران مشخص شود و ببینم چه زمانی برایم بلیت می‌گیرند. در این ارتباط فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده نهایی است. می‌دانم آنها اول آپریل بلیت گرفته بودند و امیدوارم این مسائل حل و فصل شود.

 قبول داری به خاطر این مشکلات وقت زیادی را از دست دادیم؟

همینطور است زمان زیادی را از دست دادیم همه چیز برای برگزاری اردوها سازمان‌دهی شده بود هنوز به حل این مسئله و حضور در اردوی چین امیدوارم. فراموش نکنید که زمان از دست رفته است ما حتی برای حضور کره برنامه‌ریزی کردیم و آرزو می‌کنم هرچه زودتر شرایط حضورم در ایران مشخص شود.

از شما می‌خواهیم خیلی شفاف در مورد وضعیت دستیارانتان صحبت کنید؟

همانطور که در نشست خبری اعلام کردم مربیان پرتغالی به صورت تمام وقت نه اما به صورت پاره‌وقت در کنار ما هستند در مورد دستیار ایرانی هم مشکلی ندارم و همانطور که گفتم مربی دروازه‌بانان نیز ایرانی خواهد بود.

 آیا قرار است هومن افاضلی به عنوان دستیار اول شما انتخاب شود؟

فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد در روزنامه‌ها خوانده‌ام او دوست دارد به جای دستیار بودن سرمربی باشد. حق با اوست و می‌تواند هر تیمی را که دوست دارد انتخاب کند. به عنوان سرمربی امید دستیاری را برمی‌گزینم که با میل و رغبت خوهان فعالیت در تیم ملی باشد بنابراین به جای افاضلی به گزینه دیگری فکر می‌کنم.


تیم ملی با 10 نفر به اردوی آفریقای جنوبی رفته است. این مسئله را چطور ارزیابی می‌کنید؟

برای حضور در مسابقات جام جهانی تک‌تک بازی‌ها و اردوهای دوستانه می‌تواند موثر باشد شرایط خوبی وجود ندارد و شنیدم تیم ملی با 10 نفر و به صورت پراکنده عازم آفریقا شده است. بدون شک کی‌روش زمانی می‌تواند موفق باشد که تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشد. با توجه به اینکه حریف اول ایران در جم جهانی نیجریه است کشور آفریقا مکان خوبی برای برگزاری اردو است. تیم ملی در آنجا محک خوبی می‌خورد و برای مسابقه با نیجریه آمادگی لازم را پیدا می‌کند.

 این اتفاق افتاده و در نزدیکی جام جهانی هستیم، به نظر شما حالا چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

مهمترین فاکتور برای جبران تمام عقب‌ماندگی‌ها تنها یک چیز است، الآن زمانی است که اهالی رسانه،‌ مردم و مسئولان باید یک‌دل شوند تا تیم ملی با اتحاد پا به جام جهانی بگذارد امیدوارم این اتفاق بیفتد و نتیجه خوبی به دست بیاورید.

یک سؤال محرمانه که می‌توانید به آن پاسخ ندهید، میدانید میزان دقیق مالیات شما چقدر است؟

واقعاً از این رقم اطلاعی ندارم من با باشگاه پرسپولیس قراردادی منصفانه و دوستانه بستم و آنجا بحثی از مالیات من نشد به قراردادم تا پایان عمل کردم و امیدوارم این مسئله حل شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر