بازدید 9818

تروریست‌ها شهر حلب را خاموش کردند

گروه‌های تروریستی تکفیری بعداز قطع برق بسیاری از مناطق شهر حلب که در سیطره دولت سوریه هستند، تهدید کردند که برق دمشق پایتخت سوریه را نیز قطع می کنند.
کد خبر: ۳۹۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۴ 21 April 2014
گروه‌های تروریستی تکفیری بعداز قطع برق بسیاری از مناطق شهر حلب که در سیطره دولت سوریه هستند، تهدید کردند که برق دمشق پایتخت سوریه را نیز قطع می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری، اداره برق شهر حلب که در مناطق تحت سیطره گروه های تروریستی و مخالفان سوریه قرار دارد، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دستور قطع برق دیگر مناطق پایتخت اقتصادی را صادر کرده است.

در این بیانیه که به امضای « ابوحفص» رسیده ، تهدید شده است که اگر دولت سوریه شروط مندرج در این بیانیه را نپذیرد، برق دمشق پایتخت و شهرهای شمالی سوریه هم قطع خواهد شد.

توقف بمباران های هوایی و شلیک موشک ها به حلب و ریف ، پایان محاصره شهر حمص قدیم ، شهر داریا و الغوطه الشرقیه از جمله شروطی هستند که در این بیانیه درج شده اند.

گروه های مسلح تروریستی و تکفیری که این بیانیه را صادر کرده اند، خود را هیات شرعی در حلب، الجبهه الاسلامیه نمایندگی لواء التوحید، حرکه الشام الاسلامیه ، جبهه النصره و جیش المجاهدین خوانده اند.

این بیانیه در حالی صادر شده که خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرده، بعد از تامین امنیت مسیر بین المللی از خناصر، کاروان های حامل کمک ها از جمله مواد غذایی روز یکشنبه وارد شهر حلب شده است.

« محمد وحید عقاد» استاندار حلب گفت که حدود 200 کامیون حامل مواد غذایی ، سبزیجات ، میوه و دیگر نیازهای مردم به همراه چند اتوبوس و مینی بوس صبح یکشنبه وارد حلب شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر