بازدید 54895

ماجرای درگیری لفظی کوچک زاده با معترضان وقایع زندان اوین

کوچک‌زاده در پاسخ به ‌معترضانی که ادعا می‌کردند، ‌در روز حادثه عده‌‌ای وارد زندان شده و با شکستن شیشه‌ها به ضرب و شتم متهمان پرداخته‌اند و وی از این موضوع آگاه است، گفت: این خبر را چه کسی به شما داده است؟ آیا غیر از این است که از طریق ماهواره و بی‌بی‌سی از ماجرا مطلع شده‌اید؟ ‌من خودم شب گذشته از بی‌بی‌سی شنیدم.
کد خبر: ۳۹۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱ 20 April 2014
زندان‌پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر زد و خورد زندانیان و عده‌‌ای در زندان اوین در خروجی برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفت که البته ‌خبر آن از سوی مسئولان زندان‌ها تکذیب شد. با وجود این، امروز افرادی که ادعا میکردند، خانواده زندانیان یادشده هستند، با حضور در برابر مجلس شورای اسلامی در اعتراض به این خبر تجمع کردند.

به گزارش «تابناک»، این افراد امروز‌ روبه‌روی در‌ شمالی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند که در جریان آن، برخی‌ نمایندگان مجلس از سوی هیأت رئیسه، مسئول پیگیری خواسته‌های این افراد شدند و با حضور ‌آن‌ها درباره حوادث اتفاق افتاده‌ صحبت کردند.

در این میان، مهدی کوچک‌زاده نیز در جمع این افراد حاضر شد و به گفت‌وگوی نسبتا تند با این افراد پرداخت. این ‌نماینده‌ مجلس‌ از آنان خواست پراکنده شوند و رسانه‌های بیگانه از جمله بی‌بی‌سی را عامل این شایعه دانست.

کوچک‌زاده در پاسخ به معترضانی که ادعا می‌کردند، ‌در روز حادثه عده‌‌ای وارد زندان شده و با شکستن شیشه‌ها به ضرب و شتم متهمان پرداخته‌اند و وی از این موضوع آگاه است، گفت: این خبر را چه کسی به شما داده است؟ آیا غیر از این است که از طریق ماهواره و بی‌بی‌سی از ماجرا مطلع شده‌اید؟ ‌من خودم شب گذشته از بی‌بی‌سی شنیدم.

یکی از خانواده‌های دیگر به کوچک‌زاده گفت: من خودم دیروز در دادسرا‌ بودم و دادیار گفت متهمان مقاومت کرده‌ و کتک خورده‌اند. از شما می‌خواهم ‌در این باره تحقیق کنید.

کوچک‌زاده در پاسخ به ‌ادعای این فرد گفت: من می‌دانم که یکی از نمایندگان در حال‌ طراحی پرسشی در این باره است. ما نیز پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

این نماینده همچنین گفت: کار سیاسی و اقدامات قضایی از هم متفاوت هستند و این کاری که شما در حال پیگیری آن هستید، کار سیاسی است. در کار قضایی باید سند و مدرک داشت، شما باید اسم و مدرک بدهید تا ‌بتوانیم پرونده را پیگیری کنیم.

این نماینده در پاسخ به یکی دیگر از تجمع‌کنندگان که می‌گفت، من ادعا دارم که زندانیان کتک خورده‌اند، گفت: من هم ادعا دارم و می‌گویم شما دروغ می‌گویید. حالا ‌چگونه می‌خواهید این را ثابت کنید؟ شما که عقل دارید؛ بنابراین، بر پایه قانون، کسی که ادعا دارد باید ثابت کند. شما هم بروید و سند بیاورید. شهادت زندانیان هم چون به نفع خودشان است، پذیرفته نیست.

کوچک‌زاده در پایان گفت: این حرف‌ها خنده‌دار است و اینکه کسی در زندان کتک خورده، دروغ است. اگر من زندانی را کتک بزنم، دیوانه نیستم که تلفن در اختیارش قرار دهم و بگویم برو به هر کس که می‌خواهی این را اطلاع بده. ‌نباید خیلی بدبین بود؛ مثلا اگر کسی به من توهین کند، من واکنش تندی از خودم نشان می‌دهم. در‌ زندان هم همین است و اگر به زندان‌بان چیزی گفته شود، ممکن است دعوایی هم پیش بیاید.

وی افزود: اگر به حرف من اعتماد دارید، بیایید و ‌حرفتان را بزنید و اگر اعتماد ندارید، بروید و آن طرف‌تر بایستید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار