بازدید 2493
در موضوع فجرسپاسی، دو سر سوخت هستم!

آیت‌الهی: کی‌روش و نبی باهم تفاهم کنند

کد خبر: ۳۹۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ 20 April 2014
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص بازیکنان سپاهان باید سرمربی تیم ملی با نبی حرف‌هایشان را با هم بزنند و در این مورد به تفاهم برسند.

هادی آیت‌الهی در گفت و گو با فارس در خصوص اظهارات نوری، مدیر امور مالیاتی استان تهران مبنی بر همکاری با فدراسیون فوتبال برای بخشش جرایم مالیاتی وینگادا گفت: قرار است نامه باشگاه پرسپولیس امروز پس از امضای منتقمی به فدراسیون فوتبال ارسال شود تا پس از بررسی‌های این نامه، نماینده فدراسیون را همین امروز راهی اداره امور مالیاتی استان تهران شده تا اقدامات لازم را به عمل بیاورد.

وی ادامه داد: با صحبت‌های رئیس امور مالیاتی ما نیز امیدوار شدیم تا هرچه سریع‌تر مشکل وینگادا رفع شود.

آیت‌الهی در مورد نامه ارسالی وینگادا به فارس گفت: در جریان این نامه نیستیم. به هر حال وینگادا قراردادی با ما امضا کرده و متعهد هم هست تا طبق این قرارداد به ایران آمده و کارش را آغاز کند. بر همین اساس ما هم قصد داریم مشکلات را حل کنیم تا در ادامه مسیر او با مشکلات عدیده همراه نشود و بتواند شسته و رفته به کشورمان سفر کند.

وی افزود: در صورتی که نماینده فدراسیون امروز راهی اداره مالیات شود، که به سرعت بررسی‌ها را آغاز کرده و برای حضور وینگادا در اردوی دوم تیم ملی امید، تصمیم‌گیری‌ خود را آغاز خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین شرایط تیم ملی گفت: شب گذشته هم 6 بازیکن دیگر به اردوی این تیم در آفریقای جنوبی ملحق شدند. در خصوص سایر بازیکنان از جمله بازیکنان سپاهان نیز سرمربی کی‌روش با نبی حرف‌هایشان را با هم بزنند و در این مورد به تفاهم برسند.

وی در مورد جریمه اضافه بار تیم ملی گفت: وسایل کمک آموزشی باید همراه تیم ملی ارسال می‌شد و وسایل خارج از عرفی در کار نبود. اگر تمام بازیکنان نبودند شاید مبلغ کمتری برای اضافه بار باید پرداخت می‌کردیم هرچند که هواپیما هم ایرانی نبود تا از این اضافه بار چشم پوشی کرده یا آن را کم کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی که این روزها در مورد دیدار فجرسپاسی و پیکان و این موضوع که وی به خاطر شیرازی بودن پشت تیم فجرسپاسی خواهد ایستاد گفت: من در این موضوع دو سر سوخت هستم. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند باید به وجدان خود نگاه کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار