بازدید 2111

رویس: باید قهرمان جام حذفی شویم

کد خبر: ۳۹۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 20 April 2014
هافبک ملی‌پوش دورتموند عنوان کرد او و هم‌بازی‌هایش به دنبال شکست دادن بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان و بازگرداندن جام به خانه هستند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته سی‌ویکم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان عصر روز گذشته (شنبه) تیم فوتبال بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک با نتیجه 4 بر 2 از سد ماینتس گذشت. زردپوشان وستفالن با این برد 64 امتیازی شدند و حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کردند.

مارکو رویس، مهاجم دورتموند که عصر روز گذشته گل چهارم تیمش را در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ماینتس کرد، گفت: ما هنوز چهار بازی (سه بازی در بوندس‌لیگا و یک بازی در جام حذفی آلمان) دیگر تا پایان فصل جاری داریم، پس نباید دچار افت شویم و لازم است همین روند رو به رشد را حفظ کنیم.

شاگردان یورگن کلوپ در فینال جام حذفی آلمان باید با بایرن مونیخ، رقیب سنتی خود دیدار کنند. هافبک ملی‌پوش دورتموند در این خصوص گفت: ما به دنبال بازگرداندن جام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی به خانه هستیم پس نباید به فکر استراحت کردن باشیم. ما باید همچنان به پیشتازی خود ادامه دهیم.

نوری شاهین، هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال دورتموند در بازی با ماینتس روی گل دوم این تیم مرتکب اشتباه شد و پاس اشتباهی که به میتچ لانگراک، دروازه‌بان تیم خود داد باعث شد تا شینجی اوکازاکی ژاپنی دروازه زردپوشان وستفالن را باز کند.

رویس با دفاع از نوری شاهین گفت: شما در سرتاسر دنیا پاس‌های رو به عقب اشتباه را می‌بینید. تاکنون هزاران اشتباه اینچنینی را در تلویزیون دیده‌ و به شخصه تجربه‌اش کرده‌ام. این اتفاقی است که واقعاً دوست نداشته‌ام تجربه‌اش کنم ولی فوتبال همین است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار