بازدید 2757

وضعیت مبهم طرح گردشگری هویتی جوانان

کد خبر: ۳۹۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 20 April 2014
مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه لازم است طرح گردشگری هویتی در تمام استان‌ها اجرا شود تا جوانان بتوانند بخشی از اوقات فراغت خود را از این طریق بگذرانند، گفت: مشکلات بودجه‌ای از سویی و جابجایی مدیران از سوی دیگر وقفه‌ای در اجرای این طرح به وجود آورده است و در این شرایط باید صبر کنیم تا هماهنگی‌ها بین مدیران به وجود آید.

به گزارش ایسنا، وحید موسی‌زاده درباره اهمیت گردشگری هویتی اظهار کرد: این طرح در تعداد معدودی از استان‌ها انجام شده و نتایج بسیار خوبی را داشته است. این گونه طرح‌ها باید به طور مداوم اجرا شوند و به مرور آنها را وسعت دهیم؛ اما وقتی طرحی که تنها یک سال از آغاز اجرای آن می‌گذرد با مشکل بودجه روبرو می شود استانها از اجرای آن دلسرد می‌شوند و درواقع ما نه تنها نتوانسته‌ایم طرح گردشگری هویتی را گسترش دهیم؛ بلکه به همان اندازه سال قبل نیز آنرا اجرا نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: اجرای ناقص طرح‌هایی مانند گردشگری هویتی به کل طرح لطمه وارد می‌کند با این حال امیدواریم که بودجه لازم تامین شود.

مدیر کل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما نتوانسته‌ایم بودجه‌ای را از اواخر سال گذشته دریافت کنیم و در اختیار استانها قرار دهیم. در این شرایط برخی از استان‌ها که موفق به دریافت بودجه از مسئولان استانداری شده‌اند، آن را برای برنامه‌های جوانان هزینه کرده‌اند، اما کارها به روال معمول انجام نشده و ما هم نتوانسته‌ایم بودجه‌ای در اختیار استان‌های سراسر کشور به منظور اجرای برنامه‌ها قرار دهیم.

موسی زاده در پایان گفت: برخی استان‌ها برنامه‌هایی مانند راهیان نور، گردشگری هویتی و هم‌اندیشی‌ها را به انجام رسانده‌اند، اما با توجه به نبود بودجه این کارها به شکل مطلوب انجام نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها