بازدید 4585

هزینه پای مصنوعی قهرمان جهان را بدهید

کد خبر: ۳۹۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 20 April 2014
قهرمان وزنه برداری جانبازان و معلولان جوانان جهان گفت: از مسوولان استان البرز تقاضا دارم هزینه پای مصنوعی ام را تامین کنند.

ˈمهدی صیادیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت قطع پای چپ از بالای زانو با عصا رفت و آمد می کنم که انر‍ژی زیادی از من می گیرد، دوست دارم پای مصنوعی داشته باشم اما به خاطر نداشتن توانایی مالی این مهم امکان پذیر نیست.

قهرمان رقابتهای جهانی جوانان گفت: البته مسوولان در حد توان حمایت های لازم را انجام می دهند و از آنها متشکرم ولی با پرداخت هزینه پای مصنوعی مشکل من برطرف می شود.

وی در خصوص رقابتهای جوانان جهان نیز که چندی پیش برگزار شد ، خاطرنشان کرد: سطح رقابتها بسیار بالا بود و خوشبختانه توانستم وزنه هایی را که در تمرین می زدم در روز مسابقه نیز بالا ببرم که از این موضوع خوشحالم.

صیادی ادامه داد: از روز گذشته تمرین کردن را شروع کردم و دوست دارم با حفظ این روند و افزایش برنامه های آماده سازی در آینده ای نزدیک قهرمان بزرگسالان پارالمپیک جهان شوم.

وی گفت: از خانواده ام و مربی خوبم هومن مفخر که نقش زیادی در موفقیت من داشتند صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم محبت های آنها را جبران کنم .

صیادی یادآور شد: در سال 83 در حال دوچرخه سواری بودم که با کامیون تصادف کردم و پای چپ من از بالای زانو قطع شد، خوشبختانه پس از این حادثه ورزش کردم و از دو سال پیش به صورت حرفه ای در این عرصه فعالیت دارم.

وی که سال گذشته نیز نایب قهرمان رقابتهای آسیایی شده بود ، افزود: به دلیل درگیر بودن در تمرین و رقابتهای برون مرزی در یک سال گذشته متاسفانه از تحصیل عقب افتادم که امیدوارم بامساعدت مسوولان این عقب افتادگی جبران شود.

مهدی صیادی، چندی پیش در رقابت های وزنه برداری معلولان جهان و در رده سنی جوانان در دسته 107 کیلوگرم با مهار وزنه 171 کیلوگرمی، علاوه بر شکست رکورد جهان، به مدال طلا دست یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی