بازدید 2908

آملی‌لاریجانی:‌اهمیتی‌به‌حقوق‌بشر‌غربی‌ها‌نمی‌دهیم

کد خبر: ۳۹۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 20 April 2014
رئیس دستگاه قضا در واکنش به قطعنامه‌های حقوق بشری اتحادیه اروپا و کشورهای غربی گفت: آنها نسخه می‌دهند قصاص در ایران متوقف شود و خواستار آزادی همجنس بازی هستند اما بدانند اهمیتی به آنها نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز یکشنبه در نوزدهمین نشست فرماندهان نیروی انتظامی اظهار داشت: در چند ماه اخیر هجمه هایی درباره حقوق بشر از سوی اتحادیه اروپا، وزارت خارجه انگلیس و آمریکا علیه کشور ما آغاز شده است که ما می‌گوییم برای خودشان بحث می کند چراکه اقدامات ما مبنایی است. آنها اعلام می کند که چرا در ایران اعدام وجود دارد که ما در پاسخ می گوییم که بخشی از آن ناشی از قصاص است که حق است.

وی ادامه داد: آنها برای ما نسخه می پیچند که اعدام نکنید و در کنارش می گویند همجنس بازی باید آزاد شود. به مسئولان عالی قضائی گفتم فرزندان ما در مرزها شهید می شوند تا مواد مخدر به اروپا نرود، آنها به جای قدردانی مدعی می شوند که چرا اعدام انجام می دهیم.

به گفته رئیس قوه قضائیه ایران برای تمیز نگه داشتن آنها شهید تقدیم می کند و حرف هایی که این افراد می زنند فریبنده است که می گویند به اعدام و خشونت مخالفیم.

وی تاکید کرد: غربی ها خیال می‌کند ما اهمیتی به آنها می‌دهیم اما می گوییم شماها چه کسانی هستید که در مقابل حق تعالی این گونه سخن می گویید، آنها در نگاه موحدان کسی نیستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر