بازدید 2099

کسب چهار مدال توسط نوجوانان فرنگی کار ایران

کد خبر: ۳۹۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ 20 April 2014
نوجوانان کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جام فدراسیون جمهوری آذربایجان به یک مدال طلا ، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

به گزارش ایرنا، در پایان رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جام فدراسیون جمهوری آذربایجان ، میثم دلخانی ، نوجوان فرنگی کار کشورمان در وزن 54 کیلوگرم موفق شد در مرحله فینال این مسابقات حریفی از جمهوری آذربایجان را پشت سر بگذارد و مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

در وزن 46 کیلوگرم، مصطفی کلاوی در مرحله فینال نتیجه را به کشتی گیر آذری واگذار و به مدال نقره این وزن بسنده کرد.

در وزن 58 کیلوگرم محمد حسین حسینی و علیرضا افتخاری ، دو نماینده کشورمان موفق شدند حریفان خود را در مرحله رده بندی این مسابقات پشت سر بگذارند و مدال برنز این وزن را بدست آورند. 

در وزن 85 کیلوگرم حامد احمدزاده در مرحله رده بندی، نتیجه را به حریفی از ترکیه واگذار کرد و از دستیابی به مدال برنز این مسابقات باز ماند.

در وزن 100 کیلوگرم نیز حمیدرضا کریمی در مصاف با کشتی گیر مجارستانی به خاطر امتیاز فنی کمتر نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دستیابی به مدال باز ماند.

در مجموع امتیازات تیمی، تیم های کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری آذربایجان ، ترکیه و ایران به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با ترکیب 12 نفر و در 10 وزن در این دور از مسابقات در مقابل حریفانی از چهار کشور ترکیه ، جمهوری آذربایجان ، مجارستان و گرجستان قرار گرفت.

فردا یکشنبه 31 فروردین تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان به مصاف حریفان خارجی خود خواهد رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل