بازدید 23771

پسر شیطان صفت پس از یکسال دستگیر شد

کد خبر: ۳۹۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ 20 April 2014
پسر شیطان صفتی که با وعده ازدواج دختران جوان دبیرستانی را فریب داده و از آنان اخاذی می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم، در پی ارجاع پرونده ای در خصوص اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال توسط فردی به هویت «ق.الف» پرونده از دادسرای شعبه شهر ری به پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع و با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

با ارجاع این پرونده تحقیقات ماموران آغاز و در خلال تحقیقات پلیسی ضمن دعوت از شکات پرونده مشخص شد متهم پرونده فردی 22 ساله با نام مستعار «پیمان» می باشد که اقدام به اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال دبیرستانی با وعده ازدواج کرده است.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان دریافتند که این پسر جوان با نزدیکتر کردن رابطه خود با دختران دبیرستانی اقدام به گرفتن عکس ها و فیلم های خصوصی دختر جوان کرده و سپس در ازای منتشر نکردن آن ها در فضای مجازی طلاجات و زیورآلات دختر جوان را طلب می کرده است.

در ادامه ماموران از آخرین طعمه متهم خواستند که با یک قرار صوری او را به مکانی کشانده تا پلیس بتواند این پسر شیطان را صفت را دستگیر و به سزای اعمال بی شرمانه اش برساند.

در ادامه با هماهنگی های لازم با مقام قضایی شب گذشته ماموران توانستند در یک قرار صوری پس از یک ساعت تعقیب و مراقبت متهم را که با یک دستگاه خودروی زانتیا در محل حضور پیدا کرده بود را دستگیر و به پایگاه انتقال دهند.

در بازجویی های فنی و پلیسی مشخص شد، متهم طی یک سال گذشته هفت نفر از دختران دبیرستانی با وعده ازدواج فریفته و 62 میلیون تومان از آنان اخاذی و کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با اعتراف صریح متهم پرونده پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضایی در اختیار بازپرس دادسرای شهر ری قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۲۸
در یک طرف سادگی و خوش باوری دختران و در طرف دیگر شیطان صفتی و کلاهبرداری و مال حرام خوری یک پسر.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
سطح فرهنگ دختران باید بالا رود.
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
تیتر بسیار نابجائیه موارد خیلی زیادی هم هست که یه زن کلاهبردار از آب درمیاد و با نقشه ای از مردا اخاذی میکنه میخوام ببینم اونوقت میگن زن شیطان صفت، بابا بنده خدا شاید از نداری دست به اینکار میزده.
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
از نداری وعده ازدواج می داده.
دیگه نمی دونم چی بگم
این باطر این است که به دخترها آموزش های لازم داده نمیشه
از نظریه ساعت خوشم آمد11.40
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
خوش اومدن از نظر 11:40 در 11:26؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
به چه زبونی نوشتی؟! یعنی چی؟!!!
نکته اساسی اینجاست.
من خودم شخصاً با فردی که قربانی یک انسان مشابه بود صحبت کردم ، اون بنده ی خدا میگفت من میترسیدم این موضوع رو اصلاً به کسی بگم ! چون مطمئن بودم برخوردشون سهمگین خواهد بود و من تحمل اینکه از همه طرف مورد فشار قرار بگیرم رو ندارم. که البته آخر سر به این نتیجه رسیدیم که این موضوع رو کتبی به فردی گزارش بده. در هر حال از این دست موارد زیاده مهم اینجاست که ما رفتار صحیح رو با قربانی و مجرم بدونیم! قربانی این ماجرا حتی اگر خطایی هم کرده باید از اینکه این موضوع رو مطرح میکنه کاملاً احساس امنیت کنه! آخه چرا یک قربانی تجاوز یا سوء استفاده ی جنسی باید شرم کنه؟ اونی که باید شرم کنه متجاوزه نه قربانی ! قربانی باید با صدای بلند فریاد بزنه و متجاوزه که باید به کنج خلوتی پناه ببره از ترس عدالت!
این دخترای احمق حقشونه....
پاسخ ها
محمد
| United Kingdom |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
اگه ناموس خودت بودن چی؟!!!
Hamid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
بی فرهنگ!
در كار ناپسند و ناجوانمردانه اين مرد پست شكي نيست. ولي نكته جالبش اينه كه چه دختراي دبيرستاني پولداري! از هفت دختر مبلغ 62 ميليون تومان كلاهبرداري كرده, به قراري از هر دختر حدود 7.5 ميليون تومن! جالبه! اين دختراي دبيرستاني اين پولا رو از كجا مياوردن؟؟؟
اخه دخترهای دبیرستانی که خیلی وقت دارن چرا اینقدر برای ازدواج هولن
من اگر بودم همه شونو با هم آتیش میزدم.
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
کمی فکر کن از اونا خیلی بدتری. اگر مجازات این مسائل آتش است مجازات آتش زدن چیه؟
صمد از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
خدا را شکر تو نیستی
هیس دخترها فریاد نمی زنند
فقط اعدام
فقط اعدام
الکی الکی دستگیرش میکنن و آزادش میکنن
راحت با جان و سرنوشت 19 پسر بچه بازی میکنه
آره
هیسسسسسسسسس
پسرها فریاد نمیزنن
بعد از یک سال!!!!!!!!!!!
حتما باید جرم به یه تعداد معینی برسه بعد اقدام کنن!
سلام
مشكل اينجاست كه خانواده ها با بچه هاشون بد برخورد ميكنن. حالا فرقي نداره دختر باشه يا پسر. بارها شده كه بچه اي مثلا وسيله ي خونه رو خراب كرده ولي جرات نداشته بگه اون بوده و همين باعث ميشه خطاهاي ديگه رو هم كتمان كنه.
من خودم پدر يه دختر 11 ساله هستم و سعي كردم به دخترم ياد بدم هر اتفاق بدي ميفته رو برام بگه و بهش ثابت كردم بهترين دوستان او پدر و مادر اون هستن و خيلي راحت هر اتفاق ناگواري ميفته رو برامون تعريف ميكنه .
فقط اعدام
تعداد ممكن است خيلى بيشتر از تعداد أعلام شده باشد چون در اين قبيل جرائم أكثرا براى حفظ ابرو سكوت مى كنند ، أولياى محترم سعى كنيد فرزندان تان با شما خيلى نزديك و دوست باشند
اعدام کنید
با سلام
بهتره اینطور روابط بیشتر برای جوانهایی که به سن بلوغ میرسن توضیح داده بشه تا با اثرات مخربش توی زندگیه آیندشون آشنا بشن
فقط با فرهنگ سازی میشه جلوشو گرفت
در گذر از نامرديش ولي جونور مهره ي مار داشته انگار!اينهمه؟!
-حالا يكي نياد بگه كه نميدونم مهره ي مار نمي خواد و نامردي و رذلي مي خواد!آره درسته ولي خداييش خيلي كاربلد بوده نامرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل