بازدید 5003
۵

انکار قتل برادرزاده

کد خبر: ۳۹۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 20 April 2014
مرد میانسال که متهم به قتل برادرزاده‌اش است پس از نقض حکم تبرئه اش بار دیگر پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش قانون،چهار سال قبل درگیری شدیدی در غرب تهران به ماموران گزارش داده‌ شد. وقتی پلیس در محل حاضر شد، دریافت این درگیری قربانی هم داشته‌ و جوانی به نام دلاور جان خود را از دست داده‌ است.

 تحقیقات نشان داد این جوان شب حادثه با عمویش و فرزندان او درگیری داشته و در این نزاع، ضربه‌ کشنده‌ای به مغز او وارد شده‌ است.

 در تحقیقاتی که صورت گرفت، مشخص شد ضربه با جسم نوک‌تیزی مثل داس بر سر مقتول وارد شده ‌است. آن‌طور که متهمان اظهار کرده‌اند، عزیز دسته بیل در دســت داشــــت، پسرش مهدی دسته کلنگ، اما دومین پسرش معلوم نیست چه وسیله‌ای در اختیار داشت.

 این جوان مدعی است به هیچ نوع سلاحی مجهز نبود، اما اولیای ‌دم می‌گویند دیده‌اند او وسیله‌ای در دست داشته که مخفی کرده ‌است. البته عزیز در تحقیقات اولیه مدعی شد خودش برادرزاده‌اش را به قتل رسانده‌ و با بیل به سر او کوبیده ‌است، بعد مدعی شد دارا، برادر بزرگ‌تر مقتول او را زده ‌است.

متهم به قتل در جلسه محاکمه اش که در شعبه 71  دادگاه کیفری برگزار شد در دفاع از خود گفت: درگیری من و برادرم از سال‌ها قبل شروع شد. زمانی که هنوز به تهران نیامده ‌بودیم. راستش اصلا نمی‌دانم چرا این درگیری آغاز شد. ما مشکلی با هم نداشتیم و خیلی همدیگر را دوست داشتیم و همیشه با هم بودیم تا این‌که بچه‌هایمان بزرگ شدند. دعوای اولیه به علت استفاده از یک دستگاه لودر بود و بعد هم همین‌طور ادامه‌ پیدا کرد و معلوم نشد چرا این‌طور شد. رابطه من و برادرم آنقدر خوب بود که حتی در یک محله و در همسایگی ‌هم زندگی می‌کردیم. از وقتی اختلافات بالا گرفته‌ بود، با هم صحبت نمی‌کردیم، با این حال از هم دور نشده‌ بودیم.متهم در مورد روز حادثه می‌گوید: صبح با برادرزاده‌ام دعوا کردیم. شب من و پسرانم داشتیم از مقابل خانه برادرم رد می‌شدیم که برادرزاده‌ام ما را دید و دوباره دعوا کرد. من چون عمویش بودم، خواستم تنبیه‌اش کنم، با چوب یک ضربه به او زدم. پسرانم هیچ کاری نکردند.پس از دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و عزیز را از اتهام قتل عمدی تبرئه کردند.

با اعتراض اولیای دم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور هم حکم را نقض کرده و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.صبح دیروز متهم بار دیگر پای میز محاکمه قرار گرفت.

در این جلسه متهم با تکرار اعترافات قبلی خود گفت: من تنها یک ضربه با چوب به سر مقتول وارد کردم و شب حادثه محل درگیری تاریک بود مشخص نبود چه کسی چه وسیله ای دستش است.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
....اقا یکی جلووی اینارو بگیره طرف برادرزادشو برا تنبیه پدرانه با چوب میزنه اگه غریبه به طور اینا بخوره چیکار میکنن
چه قاتل پررويي. ميگه فقط ميخواستم تنبيهش كنم. حالا اينا هم ميخوان تنبيهت كنن, فقط اعدامتو ميخوان.
...
خودش میگه که با عمد به سرش زده این دقیقا قتل عمده دیگه
چرا اینقدر در اجرای احکام اعدام تعلل میشه؟
جون خودت مى خواستى تنبيه كنى زدى طرفو كشتى!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر