بازدید 4155
۴

حمله پلیس به مخفیگاه سارقان مسلح طلافروشی

کد خبر: ۳۹۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ 20 April 2014
 پپسارقان مسلح که با حمله به طلا فروشی دست به سرقت ۳.۵ کیلو طلا زده بودند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش همشهری، وقتی عقربه‌ها، ساعت 20شنبه 23فروردین‌ماه را نشان می‌داد خودروی پژو 405با 6سرنشین مقابل یک طلافروشی در شهر آشخانه شهرستان مانه و سملقان خراسان‌شمالی توقف کرد.

4مرد از خودرو پیاده شدند و به مغازه حمله کردند. 2نفر از آنها که سلاح کلاشینکف در دست داشتند طلافروش را تهدید کردند و از او خواستند تا طلاهای ویترین را داخل کیف آنها بریزد.

همزمان اهالی محل و کسبه با مشاهده صحنه سرقت به کمک مرد طلافروش آمدند اما دزدان مسلح برای ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی کردند که جمعیت پراکنده شد. خوشبختانه کسی در این حادثه زخمی نشد و دزدان سرانجام با سرقت 3.5 کیلو طلا پا به فرار گذاشتند.

با اعلام این گزارش به پلیس، تیمی از مأموران وارد عمل شدند و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان مسلح شروع کردند. کارآگاهان در اقدامات اطلاعاتی خود دریافتند که متهمان به استان گلستان فرار کرده و در آنجا مخفی شده‌اند. ب

نابراین ردیابی‌های پلیسی کارآگاهان خراسان شمالی با همکاری مأموران پلیس استان گلستان شروع شد تا اینکه مشخص شد متهمان در خانه‌ای در شهرستان گالیکش مخفی شده‌اند. با توجه به اینکه متهمان، مسلح بودند و احتمال درگیری مسلحانه از سوی آنها وجود داشت، کارآگاهان به‌صورت نامحسوس مخفیگاه سارقان را تحت محاصره قرار دادند و سرانجام پنجشنبه گذشته در عملیاتی ضربتی وارد ساختمان شدند.

در این عملیات 6متهم دستگیر شدند و در بازرسی از آنجا 3.5 کیلو طلا به همراه تعدادی اسلحه و 10فشنگ کشف شد.

سردار صفوت الله امام وردی محمدی فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای شناسایی جرایم ارتکابی دیگر و سایر همدستان باند که در این سرقت همکاری داشتند ادامه دارد تا زوایای پنهان آشکار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
بابا ایول داری پلیس جون کارت بیسته
درود بى پايان بر نيروى انتظامى اين يک عمليات فوق العاده وبينظير است خدا نگهدار پرسنل فعال ووظيفه شناس
کارشون حرف نداره
دستتوندردنکنهولی گناهدارن اعدام نشن زن و بچه دارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار