بازدید 2686
۳

ماجراي اسارت کودک ۸ ساله در چنگ آدم ربايان

کد خبر: ۳۹۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ 20 April 2014
 آدم رباياني که کودک ۸ ساله اي را به خاطر معاملات ناصواب موادمخدر به گروگان گرفته بودند با تنگ شدن حلقه محاصره پليس، گروگان خود را در حالي آزاد کردند که تلاش کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي براي دستگيري متهمان ادامه دارد.

به گزارش خراسان، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي روز گذشته با تشريح جزئياتي از عمليات پليس براي آزادي پسربچه ۸ ساله به خراسان گفت: ساعت ۲۲ شب بيست و نهم اسفند سال گذشته، مردي هراسان با پليس تماس گرفت و از ربوده شدن فرزندش توسط افراد ناشناس خبر داد.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي افزود: با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، بلافاصله گروهي از کارآگاهان دايره مبارزه با آدم ربايي، با نظارت سرهنگ غلامي ثاني (رئيس اداره جنايي پليس آگاهي) مامور رسيدگي به پرونده آدم ربايي شدند.

وي اضافه کرد: بررسي هاي اوليه پليس حاکي از آن بود که کودک مذکور توسط سرنشينان يک دستگاه پژو ۴۰۵ در حالي به بهانه پرسيدن آدرس ربوده شده که در نزديکي منزلشان واقع در يکي از روستاهاي اطراف مشهد مشغول بازي بوده است.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: پس از جمع آوري يک سري اطلاعات پليسي و انجام تحقيقات غيرمحسوس، مشخص شد که آدم ربايان از بستگان پدرکودک هستند و چند سال قبل با يکديگر معاملات ناصواب مواد مخدر داشته اند بنابراين عمليات پليس روي اين سرنخ مهم متمرکز شد و در همين حال پدر کودک عنوان کرد متهمان قبلا از من خواسته بودند تا تکه زميني را بابت بدهکاري به آنها واگذار کنم ولي من اين کار را نکردم.

سرهنگ بيدمشکي خاطرنشان کرد: همچنين گروگانگيران ساعاتي پس از ارتکاب جرم و در حالي که از مشهد خارج شده بودند با پدر کودک تماس گرفته و از او خواسته بودند مبلغ ۵۰ ميليون تومان پرداخت کند تا آن ها فرزندش را آزاد کنند.

 وي با اشاره به اين که رديابي هاي پليسي و اطلاعاتي، کارآگاهان را به يکي از شهرهاي مرزي استان خراسان رضوي کشاند افزود: گروه ويژه کارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد ۲ جوان سرنشين پژو ۴۰۵ بوده اند و آن ها گروگان ۸ ساله را به مخفي گاهي در شهر مذکور منتقل کرده اند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي اضافه کرد: کارآگاهان در ادامه عمليات موفق شدند محل تقريبي اختفاي گروگان را نيز شناسايي کنند اما هنگامي که حلقه محاصره پليس هر لحظه براي نجات کودک، تنگ تر مي شد، آدم ربايان خود را در معرض دستگيري احساس کردند و در تاريخ دوم فروردين، پسربچه ۸ ساله را در نزديکي محل سکونتش رها کردند و از محل گريختند.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي تصريح کرد: پس از اطمينان پليس از اين که گروگان سالم به آغوش خانواده اش بازگشته، در حالي که با آموزش هاي لازم و نظارت پليس هيچ وجهي نيز به آدم ربايان پرداخت نشد، تلاش کارآگاهان براي دستگيري متهمان وارد مرحله جديدي شده است و عمليات براي رديابي متهمان به گروگان گيري همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خاک بر سرتون بخاطر 50 میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟
...
چقدر بی رحم هستند که به یک بچه 8 ساله هم رحم نمی کنند . برای کودک ربا ها باید مجازاتهای بسیار سنگین زندان و جریمه های کلان در نظر گرفته شود تا هیچ نامردی جرأت کودک ربایی نداشته باشد
عاقبت فروش مواد زندگی این چنینینه

یعنی همش باید با ترس زندگی کنی .
حالا بگذریم که چقدر پدر همین کودک در بدبختی بسیاری از خانوده ها دخیل بوده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل