بازدید 2567
ثمربخش:

تدارک میزبانی باشگاه‌های جهان آغاز شد

کد خبر: ۳۹۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ 20 April 2014
رئیس هیات کشتی استان مازندران پس از موافقت فیلا با میزبانی رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در شهرستان جویبار گفت: با کسب میزبانی این رویداد بزرگ و بین المللی در ایران، مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفتیم.

اصغر ثمربخش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیشنهاد و درخواست اهالی کشتی مازندران مبنی بر برگزاری جام باشگاههای جهان در شهرستان جویبار، فیلا نیز با این پیشنهاد موافقت کرد و در نهایت قرار شد این رویداد بزرگ طی روزهای 5 تا 7 آذرماه در مهد کشتی ایران و جهان برگزار شود.

وی با اعلام این خبر که اقدامات جدی و رسمی برای هماهنگی و تدارکات این مسابقات مدتهاست که آغاز شده، گفت: نخستین نشست هماهنگی این مسابقات، هفته گذشته با حضور فرماندار و همچنین سید هادی حسینی نماینده استان برگزار شد که در نظر داریم دومین نشست هماهنگی را نیز طی هفته جاری با حضور مسئولان سیاسی و استاندار مازندران برپا کنیم.

رئیس هیات کشتی استان مازندران ادامه داد: مطمئنا این تمام اقدامات ما تا زمان برگزاری مسابقات نیست و باید طی روزهای باقی مانده در خصوص مسایل فنی نیز با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی نیز نشست های متعددی داشته باشیم.

ثمربخش به حضور اسپانسرهای مالی و هزینه های سنگین برگزاری جام باشگاههای جهان نیز اشاره کرد و افزود: آنچه مسلم است ما باید تمام هزینه های برگزاری این رویداد بزرگ و بین المللی را از طریق کمک های مختلف منطقه ای از جمله اسپانسرهای مالی و حمایت های استانداری، فرمانداری و شهرداری تهیه کنیم. خوشبختانه امکانات موجود در شهرستان جویبار و شهرهای همجوار نیز می تواند به خوبی نیازهای ما از جمله اسکان تیم های خارجی را برطرف کند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: کشتی ورزش اول ماست و ما حتی اگر برای این مسابقات بزرگ و بین المللی ، 2 میلیارد تومان هم هزینه کنیم مشکلی بوجود نخواهد آمد. متاسفانه کشتی در ایران آنطور که باید و شاید مورد توجه متولیان و مسئولان نیست و همواره باید با سختی های فراوان از پس هزینه ها و اعتبارات لازم آن بر آمد. در حالیکه برخی رشته های ورزشی که حتی نیمی از افتخارات کشتی را ندارند به راحتی می توانند میلیاردی هزینه کنند و مشکلی از این بابت نداشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار