بازدید 4516

مدارس غيردولتي حق افزايش شهريه ندارند

تا زمان اعلام دستورالعمل جديد مدارس غيردولتي حق ثبت نام و تغيير شهريه را ندارند و با مديران خاطي در اين موضوع برخورد مي‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳ 20 April 2014
مديركل سازمان مدارس غيرانتفاعي و توسعه مشاركت‌هاي مردمي وزارت آموزش و پرورش با اعلام اينكه دستورالعمل ثبت نام مدارس غيردولتي تا هفته آينده اعلام مي‌شود، گفت: تا زمان اعلام دستورالعمل جديد مدارس غيردولتي حق ثبت نام و تغيير شهريه را ندارند و با مديران خاطي در اين موضوع برخورد مي‌شود.

به گزارش مهر، مجتبي زيني وند در حاشيه برگزاري مراسم روز زن در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري افزود: زمان ثبت نام مدارس غيردولتي همزمان با مدارس دولتي است. در حال تدوين الگوي شهريه مدارس غيردولتي هستيم كه تا هفته آينده دستورالعمل‌ آن را به استان‌ها ابلاغ خواهيم كرد.

وي با بيان اينكه در صورت ثبت نام دانش‌آموزان زودتر از موعد اعلام شده با مديران خاطي برخورد مي‌شود، گفت: تا زماني كه الگوي شهريه اعلام نشده، مدارس غيرانتفاعي حق ثبت نام و تغيير شهريه را ندارند.

به گفته مديركل سازمان مدارس غيرانتفاعي همچنين گرفتن چك و هر نوع تغيير در شهريه‌ها كاملا غيرقانوني است و تا زمان ابلاغ دستورالعمل جديد براي شهريه مدارس، مديران نه‌تنها نمي‌توانند شهريه جديد اعلام كنند، بلكه نبايد از والدين چك گرفته يا قراردادي منعقد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها