بازدید 3874
بعد از اعزام به اردوی آفریقای جنوبی؛

درخواست باشگاه فولاد از فدراسیون

کد خبر: ۳۹۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ 19 April 2014
باشگاه فولاد خوزستان پس از اعزام سه بازیکن خود به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی از فدراسیون خواست تا این بازیکنان زودتر از سایرین از آفریقا برگردند.

به گزارش مهر، بامداد امروز بود که بختیار رحمانی، سوشا مکانی و مهرداد جماعتی سه بازیکن فولاد خوزستان به همراه بازیکنان تراکتورسازی و نفت تهران برای همراهی تیم ملی به آفریقای جنوبی سفر کردند. به این ترتیب باشگاه فولاد خوزستان که صعودش به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده، در بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا که این هفته برگزار می‌شود بدون ملی پوشانش بازی خواهد کرد.

البته باشگاه فولاد از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا در صورت امکان سه ملی پوش خود را زودتر از موعد مقرر در اختیار داشته باشد. حسین فرکی سرمربی تیم فولاد در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: ما از فدراسیون خواستیم از آنجا که صعودمان به مرحله بعد قطعی شده و باید در تاریخ 17 و 24 اردیبهشت در مرحله یک هشتم بازی کنیم، ملی پوشانمان سه، چهار روز زودتر به ایران برگردند تا ما آنها را در اختیار داشته باشیم.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقا در تاریخ 16 اردیبهشت به اتمام می‌رسد و تیم ملی بعد از برگزاری چند بازی تدارکاتی به ایران بر خواهد گشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل