بازدید 7101

برآورد اطلاعاتی کشور تصویب شد

برآورد اطلاعاتی کشور از جمله گزارش های کم نظیر شورای هماهنگی اطلاعات است که با مشارکت، همدلی و همکاری همه اعضای جامعه اطلاعاتی تهیه و تدوین شده است .
کد خبر: ۳۹۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳ 19 April 2014
گزارش نهایی برآورد اطلاعاتی کشور در شورای هماهنگی اطلاعات به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، این گزارش در جلسه 25 فروردین ماه جاری شورای هماهنگی اطلاعات به ریاست وزیر اطلاعات و با حضور اعضای شورای هماهنگی به تصویب رسید.

بحث و بررسی در خصوص تحلیل و برآورد مذکور از اواخر سال قبل آغاز شد و پس از برگزاری چندین جلسه کارشناسی در سطوح مختلف جامعه اطلاعاتی، به عنوان ارزیابی و بر آورد مشترک اطلاعاتی در حوزه های داخلی و خارجی است.

بر پایه این گزارش، برآورد اطلاعاتی کشور از جمله گزارش های کم نظیر شورای هماهنگی اطلاعات است که با مشارکت، همدلی و همکاری همه اعضای جامعه اطلاعاتی تهیه و تدوین شده است .

در حال حاضر جلسات شورای هماهنگی اطلاعات با انسجام مطلوب و منظمی برگزار می شود.

اعضای شورای هماهنگی ا طلاعات را حفاظت ها و واحدهای اطلاعاتی نیروهای مسلح، وزارت خانه های امور خارجه و کشور و همچنین دادستانی کل انقلاب اسلامی تشکیل می دهند و طبق قانون، ریاست این شورا به عهده وزیر اطلاعات است.

بر پایه این گزارش، جلسه اخیر شورای هماهنگی اطلاعات به منظور تجلیل و بزرگداشت روز ارتش در محل حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار