بازدید 2298

موانع اقتصاد مقاومتی باید رفع شود

کد خبر: ۳۹۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ 19 April 2014
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره اقتصاد مقاومتی گفت: باید قوانین سد راه این سیاست ها را کنار گذاشت و اگر قانون جدید نیاز است تصویب شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا؛ارسلان فتحی پو،از مهمترین اقدامات کمیسیون اقتصادی مجلس را پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، اولویت کاری کمیسیون اقتصادی مجلس را در سال 93 اصلاح قانون نظام مالیات مستقیم، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و تحول نظام بانکی عنوان کرد.

فتحی پور همچنین در رابطه با سیاست های ابلاغی برنامه ششم گفت: این سیاست ها در دست تدوین است.

وی افزود: با اجرای این سیاست ها همه بیماری های اقتصادی کشور رفع می شود و به رشد اقتصادی هشت درصد خواهیم رسید.

فتحی پور با بیان اینکه در سیستم بانکی با معضلاتی روبرو هستیم، گفت: بانک ها در کشور یک رانت ایجاد و سایرین را با مشکل جدی مواجه کرده اند.

وی اظهار داشت: بانک ها با داشتن 200 الی 300 شرکت، صنعت و اشتغال کشور را نابود کرده اند.

وی تاکید کرد: بانک ها باید کار پولی انجام دهند و فعالیت های اقتصادی خارج از چارچوب وظایف برای بانک های خصوصی و دولتی ممنوع خواهد شد.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز جمعه از بخشهای اقتصادی و تولیدی شهرستان فلاورجان از جمله شهرک صنعتی اشترجان دیدار و در نشستی با فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس، مشکلات فلاورجان را بررسی کردند.

شهرستان فلاورجان با 249 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان