بازدید 5191
۲
اخباری از آفریقای جنوبی؛

پافشاری کی‌روش روی تصمیم خود

کد خبر: ۳۹۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ 19 April 2014
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر تاکید کرد که نیازی به بازیکنان ملی پوش سپاهان ندارد و می‌تواند با استفاده از لژیونرهای اروپایی جای این بازیکنان را پر کند. این در حالی است که از روز گذشته فشارها و رایزنی‌هایی برای تغییر تصمیم کی‌روش صورت گرفته است.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی اردوی آماده سازی خود را از روز چهارشنبه در آفریقای جنوبی آغاز کرده است که تنها 10 بازیکن در این اردو حضور دارند و بازیکنان چهار تیم سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و فولاد به خاطر درگیر بودن با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این اردو حضور نداشتند.

روز پنجشنبه بود که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی 6 بازیکن تیم فوتبال سپاهان به نام‌های رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج صفی از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشت. این بازیکنان به خاطر تصمیم باشگاه سپاهان برای بازی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همراه ملی پوشان به آفریقای جنوبی نرفته بودند.

با این حال مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی امروز اعلام کرده بود که در جلسه با مدیرعامل باشگاه سپاهان، مشکل بازیکنان این باشگاه را برای حضور در اردوی آفریقا حل خواهد کرد.

آخرین اخبار خبرنگار مهر از آفریقا حاکی از این است که کارلوس کی‌روش در مقابل رایزنی‌ها برای بازگرداندن بازیکنان سپاهان به اردوی تیم ملی مقاومت کرده و حاضر نیست به هیچ عنوان شش ملی پوش سپاهان را به اردوی تیم ملی فرا بخواند. کی‌روش در این خصوص اعلام کرده که با وجود لژیونرهای اروپایی دیگر نیازی به بازیکنان سپاهان ندارد.

براساس برنامه اعلام شده قرار است بازیکنان تیم فوتبال فولاد (سوشا مکانی، مهرداد جماعتی و بختیار رحمانی) و تراکتورسازی( حامد لک و کریم انصاریفرد) و بیرانوند دروازه بان تیم نفت که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است روز شنبه به اردوی تیم ملی ملحق شوند. ضمن اینکه چهار بازیکن دعوت شده از تیم استقلال( بیک زاده، صادقی، تیموریان و حیدری) قرار است روز دوشنبه از تهران راهی ژوهانسبورگ شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کی روش کارش درسته بابا
آنقدر مقابل این آقا کوتاه آمدند که هر کاری دلش میخواهد میکند اصلا چرا بازیکنان فولاد و تراکتور را نبرد ؟ اگر این آقا حرفه ای است باشگاه ممانعت کرده گناه بازیکن چیست؟ رفتن با 10 بازیکن به اردو و مایه مضحکه خاص و عام شدن چه توجیهی دارد ؟ ریس همیشه خندان فدراسیون چکاره است؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار