بازدید 4004
۱
قول پاداش به ملی‌پوشان در صورت صعود در جام جهانی

هشدار وزیر ورزش به استقلال و سپاهان

وزیر ورزش: برخی از تیم‌ها که برای تیم ملی حاشیه درست می کنند، دست از کارشان بردارند
کد خبر: ۳۹۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸ 19 April 2014
وزیر ورزش و جوانان گفت: به برخی از تیم‌های باشگاهی که برای تیم ملی حاشیه درست می کنند توصیه می‌کنم از این کارشان دست بردارند.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از دهکده المپیک خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: موفقیت تیم ملی هدف اصلی و بی چون و چرای ما به شمار می‌آید که باید در این بین تمامی نگاه‌ها معطوف به موفقیت این تیم باشد.

وی در خصوص قرارداد کی‌روش بیان کرد: الان به جام جهانی نزدیک می‌شویم و تیم نیز در اردو به سر می‌برد و بهتر است ما کاری کنیم کی روش و سایر کادر فنی تمام دغدغه‌شان موفقیت این باشد نه این مسائل.

گودرزی از برخی رسانه‌ها و تیم‌های باشگاهی انتقاد کرد و ادامه داد: برخی‌ها به دنبال حاشیه هستند که این به هیچ وجه درست نیست زیرا امنیت روانی را برای توفیق تیم ملی در جام جهانی سلب می‌کند و حاشیه تنها روی روحیه تیم و کادر فنی تاثیر می‌گذارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فعلا بهتر است صحبتی از قرارداد نشود و در این زمینه بعد از جام جهانی تصمیم خواهیم گرفت افزود: هدف‌گذاری تیم ملی موفقیت آن است که ما و شماها باید به آن کمک کنید اگر این کمک‌ها صورت گیرد تیم موفق خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: در صورتی که تیم از گروه خود صعود کند پاداش برای بازیکنان کادر فنی در نظر گرفته خواهد شد که در این زمینه صحبت‌های با آقای جهانگیری نیز داشته‌ام.

×تاکید وزیر ورزش بر ضرورت سرعت بخشیدن به احداث دهکده المپیک خرم آباد

وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت سرعت بخشیدن به احداث دهکده المپیک خرم آباد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه لرستان، محمود گودرزی در ادامه سفر خود به استان از مجموعه دهکده المپیک خرم‌آباد بازدید کرد. در این بازدید که استاندار و برخی نمایندگان استان در مجلس نیز حضور داشتند گودرزی از نزدیک با آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی این مجموعه آشنا شد.

وی در این خصوص گفت: این مجموعه گسترده بوده و باید سرعت بخشی در آن لحاظ شود ولی نباید تنها منتظر اعتبارات دولتی بود بلکه بایستی با راهکارهای دیگری نیز اندیشه شود.

گودرزی با بیان اینکه این زیرساخت سرانه ورزشی این استان را بیشتر خواهد کرد تاکید کرد : جاذبه‌های طبیعی و بکری در کنار این مجموعه وجود داشته که می‌توان در کنار این ورزشگاه موضوع قابل توجهی در بحث گردشگری به حساب آید.

گودرزی گفت: با اراده‌ای که در استان وجود دارد بایستی دهکده المپیک خرم‌آباد به نحو مطلوب و استاندارد به سرانجام برسد.

وی گفت: امیدواریم لرستان نیز در زمینه زیرساخت‌ها به سایر استان‌ها برسد و در این بین به صورت ویژه به آن نگاه خواهیم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی جاذبه ها از بین می رود گردشگری هم!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر