بازدید 2747

واکنش شمسایی به شائبه سرمربیگری تیم ملی

کد خبر: ۳۹۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ 19 April 2014
بازیکن - مربی تیم فوتسال دبیری تبریز با تکذیب خبر حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از جام ملت‌های آسیا، گفت: هنوز آنقدر ضعیف و بدبخت نشده‌ام که منتظر زمین خوردن دیگران باشم تا جای آنها را بگیرم.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شائبه حضورش در تیم ملی فوتسال بعد از جام ملت‌های آسیا در صورت نتیجه نگرفتن "خسوس کاندلاس"، اظهار کرد: درست است که من از نظر فکری با خسوس مشکل داریم ولی هنوز آنقدر بدبخت و ضعیف نشده‌ام که منتظر زمین خوردن دیگران باشم تا جای آنها را بگیرم. آن هم تیم ملی فوتسال کشورم که هرچه در فوتسال دارم از این تیم است.

وی تاکید کرد: من دوست ندارم جای کسی به تیم ملی یا هر جای دیگری بروم. اگر قرار باشد وحید شمسایی جایی برود، باید با آغوش باز به استقبالش بروند نه اینکه من نشسته باشم تا دیگران زمین بخورند و بخواهم جایشان را بگیرم.

بازیکن - مربی تیم دبیری تبریز یادآور شد: برای تیم ملی فوتسال کشورم آرزوی موفقیت دارم. تمام بازیکنانی که در تیم ملی هستند از دوستان صمیمی من هستند. چطور می‌توانم به خودم اجازه بدهم که تیم ملی کشورم زمین بخورد و به عنوان سرمربی جای خسوس را بگیرم؟ من دنبال این مسائل نیستم. حتی سال گذشته حاضر نشدم در لیگ فوتسال بازی کنم چون معتقد بودم شرایط مالی تیم‌های ایرانی خوب نیست. همان سال برای چند بازی به چین رفتم و سه برابر آنچیزی که قرار بود در یک فصل حضور در لیگ ایران بگیرم، دریافت کردم.

شمسایی در پایان در پاسخ به این سئوال که "چرا تمدید قراردادش با تیم دبیری را منوط به پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا کرده است"؟ گفت: من برای تمدید قرارداد مشکلی ندارم. منتظریم تا مسابقات جام ملت‌ها تمام شود تا چهار سهمیه لیگ برتری که قصد داریم جذب کنیم، بین المللی‌تر شده باشند! بخصوص اینکه ما در جام باشگاه‌های آسیا هم حضور خواهیم داشت و باید عنوان قهرمانی را مجددا برای ایران کسب کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر