بازدید 2237

توس: کونته چیزی از فرگوسن کم ندارد

کد خبر: ۳۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳ 19 April 2014
کارلوس توس ضمن تمجید از آنتونیو کونته، او را هم ردیف سر آلکس فرگوسن قرار داد.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در لیگ ایتالیا شرایط خوبی دارد و در آستانه سومین قهرمانی پیاپی قرار دارد. این تیم در لیگ اروپا نیز در مرحله نیمه نهایی قرار دارد و باید در این مرحله با بنفیکای پرتغال دیدار کند.

کارلوس توس مهاجم آرژانتینی یوونتوس از کار کردن با آنتونیو کونته در این تیم راضی است. او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: فکر می‌کنم کونته همین الان چیزی از مربیان بیزرگی چون فرگوسن کم نداشته باشد. کونته مربی بزرگ و بادانشی است و از اینکه با او در یوونتوس کار می‌کنم خوشحالم. کونته مربی بسیار خوبی است و این را در هر مسابقه نشان می‌دهد.

توس در ادامه گفت: در ابتدای فصل ‌فکر نمی کردم که قرار است تا اینجا صعود کنیم اما ما یوونتوس هستیم و از هیچ تیمی نمی ترسیم و برای پیروزی در هر دیدار به میدان می‌رویم. هنوز قهرمانی ما در ایتالیا قطعی نشده است و باید در بازی های بعدی خودمان نیز با دقت بالا به میدان برویم تا هر چه زودتر قهرمانی خودمان را بدست اوریم. همچنین برای ما قهرمانی در لیگ اروپا اهمیت زیادی دارد و می خواهیم این افتخار را به هوادارانمان بدهیم. اینکه دیدار فینال لیگ اروپا در تورین برگزار می‌شود برای هواداران ما موضوع خوشحال کننده است. برای همین قهرمانی در این فصل لیگ اروپا برای تیم مهم است.

یوونتوس در هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا در خانه از تیم بولونیا پذیرایی می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس