بازدید 5930
۹

لو دادن دزد خانه پیرزن از سوی دوست باوجدان

کد خبر: ۳۹۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱ 19 April 2014
کارگر نظافتچی که 40 میلیون تومان از خانه‌ای که در آن کار می‌کرد، به سرقت برده بود با شکایت دوست وظیفه‌شناس‌اش هنگام فرار دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ «اکبر فیضی» رئیس کلانتری 137 نصر در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته پیرزنی 81 ساله در محدوده گیشا، در تماس با یکی از شرکت‌های خدمات نظافتی خانه، دو کارگر نظافتچی استخدام کرد که در دو روز خانه وی را نظافت کنند.

وی افزود: این کارگران با هماهنگی‌های انجام شده از سوی شرکت، خانه پیرزن را نظافت کرده و پس از دریافت دستمزد خود خانه را ترک می‌کنند اما فردای آن روز یکی از این دو کارگر باز به خانه پیرزن مراجعه کرده و به بهانه نظافت بخش‌هایی از خانه علی‌رغم رضایت صاحبخانه وارد آنجا می‌شود.

این مقام پلیسی گفت: این مرد پس از ورود به خانه بلافاصله به صاحبخانه حمله کرده و پس از بستن دهان و دست و پای پیرزن، اشیای با ارزش، پول و کارت‌های عابربانک به ارزش حدود 40میلیون تومان را سرقت کرده و متواری می‌شود.

 وی ادامه داد: وی پس از سرقت اموال، با همکارش که با وی برای نظافت به خانه رفته بود، تماس گرفته و با اعلام موضوع سرقت از وی می‌خواهد تا مدارکش را از شرکت نظافتی به سرقت ببرد و به وی در محل پایانه مسافربری جنوب تحویل دهد اما دوست و همکار وظیفه‌شناس او به جای این کار موضوع را با پلیس در میان گذاشته و بلافاصله در هماهنگی با مقام قضایی، مأموران پلیس به خانه این پیرزن مراجعه کرده و وی را نجات دادند.

 «سرهنگ فیضی» گفت: همچنین مأموران با اعزام به پایانه جنوب، دزد را هنگام سوار شدن به اتوبوس مسافربری شناسایی و بازداشت کردند. رئیس کلانتری 137 نصر خاطرنشان کرد: دزد در تحقیقات پلیسی به جرایم خود مبنی بر سرقت از خانه این زن اعتراف کرد.

 همچنین در بررسی سوابق وی مشخص شد این مرد پیش از این نیز در تهران و شهرهای غربی کشور بیش از 50سرقت به این شیوه داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
آخ که این فقر لعنتی چه جنایت هایی را که بوجود نمی آورد!!
از دری که فقر وارد می شود ، ایمان خارج می شود و البته وجدان و تعقل و ....
بی معرفت
این شرکت هایی که ادم های با بیشینه ی دزدی و اخلاقی را استخدام می کنند باید،منحل شوند. بار آ شده که دزدی و کشتن از سوی این نظافتچی های شرکت ها،انجام شده. چه گونه،یک شرکت بدون گرفتن سو پیشینه این زنان و مردان را استخدام می کند ?
با توجه به این که 50 سرقت هم قبلا انجام داده باید دستش را قطع کنند تا دیگر دزدی نکند.
آخه چرا اين شركت هاي خدماتي بي مسئوليت, از كارگرهايي كه استخدام ميكنن يا بكار ميگيرن, گواهي سوءپيشينه نميگيرن؟ ... اين درست نيست, چون ما به اين شركتها اعتماد ميكنيم كه از اينا نيرو ميگيريم.
ای نامرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
با صنعت ایهام البته
افرين به نقاش دوم كه سر سفره خانواده لقمه حرام نخورده، ولى نقاش دوم كه از يك پير زن فرتوت كه جاى مادر بزرگش مى باشد تمامى سرمايه او را كه تلاش يك عمر زحمتش بوده يك جا به يغما ببرد،بايد مجازاتى در خور او برايش قائل شوند نه اينكه امروز زندان فردا ازادى
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار