بازدید 11888
۴

دستگيري باند زنان”دخل زن" در بازار تهران

کد خبر: ۳۹۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰ 19 April 2014
رئيس کلانتري 116 مولوي از دستگيري چهارسارق زني خبر داد که با «زاغ زني» اقدام به «کش‌ روي» و «دخل زني» در بازار تهران مي‌کردند.

به گزارش ابتکار، سرهنگ سيف اله نوايي گفت: در پي ارجاع چندين فقره گزارش و شکايت‌هاي کسبه بازار تهران مبني بر سرقت اجناس از مغازه‌هايشان پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و به صورت ويژه در دستور کار ماموران دايره تجسس کلانتري 116 مولوي قرار گرفت.

 وي با بيان اينکه به محض ارجاع پرونده اقدامات پليسي آغاز شد گفت: مأموران در اولين گام از رسيدگي به پرونده، شکات را به کلانتري دعوت و با تحقيقات صورت گرفته از آنان دريافتند متهمان اعضاي يک باند متشکل از چند زن هستند که پس از حضور در محدوده بازار تهران به صورت باندي تحت پوشش مشتري وارد مغازه شده و يکي از متهمان با فروشنده سر صحبت را بازکرده و نفر دوم اقدام به زاغ زني کرده و نفرات بعدي در فرصتي مناسب اقدام به سرقت اموال با ارزش از فروشگاه مي‌کند.

نوايي افزود: در بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد متهمان اغلب از مغازه‌هاي عرضه و فروش صنايع دستي و زينتي، زيور آلات قيمتي، لوازم آرايش و بهداشتي، کيف و کفش سرقت مي‌کنند. رئيس کلانتري 116 مولوي افزود: ماموران در ادامه با رصد دوربين‌هاي مداربسته در يکي از مغازه‌ها که عکس خانم جواني را هنگام سرقت وجه نقد از دخل ضبط کرده بود و مطابقت عکس مورد نظر با عکس‌هاي موجود در سيستم بايگاني اطلاعات مجرمين سابقه دار هويت فرد سارق به نام”نسرين” شناسايي شد و شکات نيز با مشاهده عکس متهم ضمن شناسايي وي اعلام داشتند متهم يکي از آن چند زني است که پس از حضور در مغازه اقدام به کش روي و دخل زني کرده است.

وي افزود: با تجميع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بدست آوردن آدرس محل پاتوق متهم که در حوالي ميدان خراسان بود، ضمن هماهنگي با مقام قضايي و اخذ حکم ورود و به مخفيگاه متهم ساعت 11:30، 26 فروردين ماه امسال، عوامل تجسس اين يگان به آدرس مذکور به همراه ماموران زن کلانتري اعزام و موفق شدند متهم را به همراه سه همدستش که در مخفيگاه حضور داشتند را دستگير و جهت تحقيقات پليسي به کلاتنري منتقل کنند.

 نوايي افزود: در ادامه شکات به کلانتري دعوت در مواجهه حضوري هر چهار متهم را شناسيي کردند.

وي افزود: بررسي‌ها نشان داده است که متهمان هرروز صبح به سطح بازار مراجعه و تا پايان کار بازار در داخل بازار مانده و اقدام به سرقت مي‌کردند و سپس بعد از ظهر همان روز به مخفيگاه خود بازگشته و اقدام به تقسيم اموال مسروقه بين خود مي‌کردند. متهمان که به هويت”نسرين”"فاطمه”"صغري” و”ژاله” نام دارند به اتهام سرقت، کش روي و دخل زني جهت تحقيقات تکميلي در اختيار ماموران قرار داده شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تقریبا شبیه نینجاها عمل می کردند.
متهمان هرروز صبح به سطح بازار مراجعه و تا پايان کار بازار در داخل بازار مانده و اقدام به سرقت مي‌کردند و سپس بعد از ظهر همان روز به مخفيگاه خود بازگشته و اقدام به تقسيم اموال مسروقه بين خود مي‌کردند.
بنده های خدا فکر می کردند اداره می روند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
به این میگند وجدان کاری
علت اصلى را پيدا كنيد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل