بازدید 4320
۵

رد شدن در کنکور بهانه جاعل پزشک‌نما

کد خبر: ۳۹۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶ 19 April 2014
رئيس پليس آگاهي شرق استان تهران از دستگيري جاعل کارت‌هاي نظامي و پزشکي خبر داد.

به گزارش مردم سالاری،  سرهنگ کمانکش در تشريح اين خبر گفت : بدنبال دستگيري فردي به هويت «ي- م» ملبس به لباس نظامي به اتهام جعل عناوين مختلف و ارجاع پرونده به اين پليس، بلافاصله تيمي از ماموران دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: ماموران با بازبيني پرونده و ضمن هماهنگي مراجع قضايي محل سکونت متهم را مورد بازرسي قرار داده که در اين ارتباط تعدادي کارت ومهر مجعول با عناويني مانند حفاظت اطلاعات ارتش، پزشک هسته‌اي، متخصص قلب، البسه پزشکي و درجات نظامي، مدارک جعلي در خصوص مناصب پزشکي، لوازم اوليه جراحي و لوح‌هاي تقدير مجعول منتصب به وزارت علوم کشف شد.

وي تصريح کرد: متهم در بازجويي‌ها در مواجهه با ادله و مستندات پليس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که پس از رد شدن در کنکور سراسري با توجه به فشارهاي رواني اطرافيان، با تهيه لباس‌هاي نظامي اعلام مي‌دارد که در مقطع دکتراي دانشگاه‌هاي مربوط به اين سازمان‌ها قبول شده است و با نصب درجات افسري وتهيه کتب تخصصي پزشکي،خود را پزشک متخصص قلب معرفي و در اين خصوص «مهر نظام پزشکي، نسخه‌هاي خام و کارت‌هاي جعلي» تهيه و مدتي نيز به عنوان مربي با جعل عنوان دکتر در يکي از ادارت غيردولتي مشغول به تدريس بوده است.

کمانکش با اشاره به آسيب شناسي علت وقوع اين جرم گفت: در بررسي وضعيت شخصي متهم باتوجه به دانسته‌هاي علمي و استعداد سرشار وي براي مطالعات کتب پزشکي و باتوجه به محتويات پرونده و عدم شناسايي شاکي خصوصي در مورد جرائمي همچون کلاهبرداري و.. مي‌توان در دو بعد اجتماع و خانواده مورد بررسي قرار داد چرا که چنين استعدادي بجاي شکوفايي و درخشش در سطوح مختلف و هدايت در مسير درست به راه ناصواب سوق داده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خدا شفاش بده

ولی پشتکارش خیلی زیاد بود :)
مدتي نيز به عنوان مربي با جعل عنوان دکتر در يکي از ادارت غيردولتي مشغول به تدريس بوده است.

عجب!! فیضی بردند شاگردانشون!
مرحبا به این همه ذکاوت!!
انیشتنی بوده بره خودش!
يعني در اون اداره دولتي رو بايد تخته كنن. در ضمن طرف چه خانواده شوتي داشته كه هرچي اين ميگفته, اونا هم چشم بسته باور ميكردن!
كنكور قبول نشدى انقدر درس بخوان تا قبول. شوى وانگهى كنكور را دارند بر ميدارند، اگر زندان هم رفتى جزؤه هايت را با خوت ببر در كتابخانه زندان هرچه xوyو....هست ياد بگير،تو كه استعداد دارى
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل