بازدید 21268
۹

نگاه شما: تصادف زنجیره ای در شهرری

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۹۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 19 April 2014
محسن اسدی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

در ساعت 23:30 دقیقه نیمه شب 28 فروردین ماه سرعت بالا و عدم توانائی راننده خودرو پرشیا در باند غرب به شرق اتوبان شهید کریمی در شهرری باعث تصادف شدید این خودرو با 7 خودرو دیگر و ایجاد خشارات شدید مالی و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیز گردید .

با اعلام به مدیریت منطقه راهنمایی و رانندگی و همچنین عوامل اورژانس این عزیزان بلافاصله در محل تصادف حاضر و ضمن رسیدگی به مجروحین حادثه و انتقال برخی از این مصدومین به بیمارستانهای هفتم تیر و فیروزآبادی نسبت به انجام مراحل قانونی و جمع آوری و انتقال خودروهای آسیب دیده به پارکینگ پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام نمودند .

یادآور میشود سرعت بالای خودرو پرشیا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل اصلی این تصادف زنجیره ای بوده و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشت .




* برای آشنایی با شرایط و نحوه همکاری با «نگاه شما» اینجا را کلیک کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
من که زنجیری این وسط نمیبینم .
اینکه یه چیزه عادیه چون محل کار من در شهرک استقلال خیابان جلال هست و اکثر روزها از این تصادفات میبینم و بعضا منجر به فوت هستند کافیه فقط سرعتگیرها رو بیشتر کنن
عکس ها زنجیره ای بود یا تصادف...
در شهر اهواز عده ای بصورت باندی خودرو صفرکلیومتر خریداری می کنند سپس باسرعت وبدون ترمز به خودروهایی که میدانند مقصر می شوند میزنند وهم پول بیمه را میگیرند هم مازاد هزینه خودروی خود را از مقصر تصادف میگیرند هم افت قیمت را میگیرند سپس میروند با کارت طلائئ خودرو را بازسازی می کنند و میفروشند در هر تصادف که هفته ای یک تصادف ببار می آورند حد اقل 7000000تا 10000000به جیب میزنند بیچاره راننده ای که بیش از یک دهه بدون پرونده تصادف باید جور دیگران را بکشد چرا ؟زیرا بخش نظارت مملکت به فساد کشیده شده .متاسفم برای خودم بازندگی در این کشور مدعی
شهر ری که رانندهاش با خودشون هم سر جنگ دارن من کلا توی چهار سال رانندگی دو بار تصادف کردم هر دوبارشم توی شهر ری بهم زدن و یکبارش خیلی خطرناک بهم زد
توی اینجور تصادفا معلوم میشه چه آشغالایی به اسم خودرو به مردم می دن...
عکس ها از نظر حرفه ای خیلی پایین بود. من که چیزی از تصادف ندیدم. فقط یک پراید و یک پرشیا تصادف کرده.
خودروسازان عزیز: اینا ماشینه شما درست می کنید؟ قیامت چطوری می خواید جواب بدید؟ به خدا حق است اگر تک تکتون سر به بیابون بذارید و تا آخر عمر توبه کنید!
مسولین محترم: اگه اعتقادی دارید تعطیل کنید اینارو بره!
ممکن است یکی از انها نشت بنزین داشته باشد چرا یارو سیگار می کشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار